کد خبر: ۷۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - 19 June 2016
مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان بانک با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی همکاران گفت: از حضور تمامی میهمانان بانک در این مراسم معنوی تشکر می‌کنم و امیدوارم همکاران در سایه الطاف خداوند پرتلاش و توانمند و باانرژی به کار خود ادامه دهند.

ضیافت افطار کارکنان بانک کارآفرین با حضور مدیرعامل و جمعی از میهمانان بانک، روز پنجشنبه 27 خرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان بانک با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی همکاران گفت: از حضور تمامی میهمانان بانک در این مراسم معنوی تشکر می‌کنم و امیدوارم همکاران در سایه الطاف خداوند پرتلاش و توانمند و باانرژی به کار خود ادامه دهند.


مهندس آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در سال گذشته ملاقات‌های زیادی با همکاران ستاد و شعب سراسر کشور داشته‌ام. تقریباً از تمام شعب بانک در سراسر کشور بازدید کردم و از نزدیک، رودرو و صمیمی با همکاران گفتگو کرده و در جریان مشکلات، درخواست‌ها، انتظارات و پیشنهادهای آنان قرار گرفتم.

مدیرعامل همچنین تصریح کرد: طی سال گذشته، ملاقات‌های منظم و دوره‌ای ‌با تمامی کارکنان بخش‌ها ‌‌و مدیریت‌های ستادی برگزار شد که در این این دیدارها، همکاران محترم نظرات خود را صریح، صمیمی و رودرو در میان گذاشتند. تمام تلاش ما این است که نظرات شما همکاران عزیز را که منجر به پیشبرد اهداف بانک می‌شود، جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل بانک با اشاره به تلاش یکایک همکاران بانک برای پیشبرد برنامه‌ها ‌‌و اولویت‌های بانک در سال 94 خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از همکاری و همراهی یکایک شما همکاران عزیز در سال گذشته تشکر کنم. بی‌تردید بدون حضور موثر همکاران در سراسر کشور، موفقیت‌های فعلی بانک حاصل نمی‌‌شد. تلاش ما و همه همکاران بانک در سال 95 این است که بانک کارآفرین همچون گذشته بانکی خوشنام، معتبر و قابل اتکاء باشد و جایگاه خود را در صنعت بانکداری حفظ کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: هرچند سال گذشته به لحاظ اقتصادی دچار مشکلات زیادی از جمله رکود تورمی بودیم و بانک‌ها ‌‌نیز از این منظر با مشکلات زیادی روبرو بودند، اما به لطف خداوند موفق شدیم به اهداف مدنظر بانک جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل بانک گفت: همچنین در سال گذشته موفق به تدوین برنامه استراتژیک بانک شدیم که موفقیت بزرگی برای بانک محسوب می‌شود، چرا که برنامه استراتژیک مانند نقشه راه مسیر کلی و چشم انداز آینده بانک را مشخص می‌کند.

مهندس آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت‌های مدیریت فناوری اطلاعات بانک در زمینه توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خاطرنشان کرد: موفقیت‌های این بخش موجب شد تا در زمینه ارائه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک از رقبا عقب نمانیم و جایگاه خود را حفظ کنیم.

مدیرعامل بانک در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش و همت جمعی همکاران در سال 95، مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت و به اهداف مدنظر بانک جامه عمل خواهیم پوشاند وکلیه ذی‌نفعان نیز از این تلاش و همراهی همکاران منتفع خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: