کد خبر: ۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 18 June 2016
همايش سراسري روساي شعب استان تهران با حضور مديرعامل، اعضاي هيات مديره، معاون عمليات بانكي، مدير شعب و تمامي روساي شعب استان 27 خرداد، در سالن همايش ساختمان مركزي بانك برگزار شد.
همايش سراسري روساي شعب استان تهران با حضور مديرعامل، اعضاي هيات مديره، معاون عمليات بانكي، مدير شعب و تمامي روساي شعب استان 27 خرداد، در سالن همايش ساختمان مركزي بانك برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، عبدالمجيد پورسعيد مديرعامل بانك ايران زمين، ضمن تشكر از زحمات و تلاش هاي پرسنل و مديريت خوب روساي شعب، گفت: فضاي بانكي در كشور در حال پوست اندازي است و بانك ها مي بايست منطبق با فضاي امروزي عمل كنند.
وي افزود: ما مي بايست شرايط جديد بانك مركزي را درك كنيم و در راستاي اهداف كشور گام برداريم. 

پورسعيد در خصوص تاثير فضاي شعبه در افزايش رضايت مندي مشتريان و كارايي پرسنل اظهار كرد: ما بايد شعب خود را به گونه اي مهيا كنيم كه مشتريان و همچنين كارمندان حاضر در آن احساس آرامش كنند و فضايي دلچسبي در انتظار آنها باشد.

مديرعامل بانك ايران زمين در پايان گفت: رفتار شايسته كاركنان با مشتريان باعث خواهد شد علاوه‌ بر فروش خدمت، حس اعتماد، احترام  و خاطره‌اي خوش به مشتري منتقل شود و او را به حضور مجدد و ايجاد حس وفاداري به بانك تشويق كند.  

عضو هيات مديره بانك ايران زمين:
امروز شرايط جديدي بر بازار رقابت بانكها حاكم است

در ادامه اين مراسم هادي قديمي عضو هيات مديره و معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني بانك، اظهار اميدواري كرد كه با حضور پويان شاد معاون جديد عمليات بانكي و با استفاده از تجربه موفق وي در بانكهاي كشور بتوانيم از اين تواناييها در بانك ايران زمين استفاده كنيم.

قديمي با اشاره به وضعيت بانكها و اقتصاد كشور اظهار داشت: امروز شرايط جديدي بر بازار رقابت بانكها حاكم است كه مي طلبد برنامه ريزي هاي خاصي با در نظر گرفتن شرايط جديد و سياستهاي بانك مركزي انجام گيرد.  

وي از مديران خواست برنامه ريزي جهت گسترش خدمات كارمزدي، صدور ضمانت نامه ها و تمركز بر بانكداري الكترونيك را در صدر امور خود قرار دهند. 
قديمي در پايان با تقدير از روساي شعب بر اجراي صحيح دستورالعمل هاي بانك مركزي و تلاش همه جانبه براي پيشبرد اهداف بانك تاكيد كرد. 

پويان شاد، شعب را به صف كرد

پويان شاد معاون عمليات بانكي در اولين جلسه بعد از انتصاب خود با حضور در همايش سراسري شعب استان تهران، از روساي شعب خواست همه انرژي خود را براي دستيابي به موفقيت بكار بگيرند.

به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين؛ پويان شاد معاون عمليات بانكي با تشريح شرايط كنوني شبكه بانكي از روساي شعب خواست تا از فرصتهاي ايجاد شده استفاده كنند و همه انرژي و توانايي كاركنان را براي دستيابي به موفقيت بكار بگيرند. 

پويان شاد افزود: در مدت كوتاهي كه در بانك ايران زمين حضور دارم از برخي از شعب بازديد كرده ام و از نزديك با امكانات و توانايي پرسنل آشنا شده ام و بزودي با بازديد از همه شعب در سراسر كشور اقدامات اساسي را جهت تسريع روند رشد بانك انجام خواهيم داد. 
وي در پايان از روساي شعب خواست محيط شعبه را به محيطي پرنشاط و پرتلاش براي پرسنل تبديل كنند تا بتوانيم از تمام پتانسيل نيروها استفاده كنيم. 
در اين همايش بهرامي نيا مدير شعب استان تهران نيز با تبيين برنامه هاي بانك ايران زمين شرايط كنوني شبكه بانكي، اقتصاد كشور و شرايط رقابتي حاكم بر بازار را براي روساي شعب تحليل كرد. 
بهرامي نيا همچنين در بخشي از سخنان خود به بحث آموزش كاركنان شعب، تلاش براي دستيابي به اهداف و استفاده صحيح از امكانات و فرصتهاي موجود تاكيد كرد. 
در انتهاي اين گردهمايي روساي شعب مشكلات و مسائل خود را با مديران ارشد حاضر در جلسه مطرح و نقطه نظرات و پاسخ هاي آنها را دريافت كردند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: