کد خبر: ۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 18 June 2016
ملی پوشان بعد از بازی با قرقیزستان به صلاحدید کی روش استراحت می کنند و حق حضور در تمرینات تیم های باشگاهی را ندارند!
ملی پوشان بعد از بازی با قرقیزستان به صلاحدید کی روش استراحت می کنند و حق حضور در تمرینات تیم های باشگاهی را ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، البته این طبیعی است به این دلیل که ملی پوشان بلافاصله بعد از بازی های لیگ برتر وارد اردوی تیم ملی شدند  و دو بازی مقابل مقدونیه و قرقیزستان را پشت سر گذاشتند و این در حالی بود که دیگر بازیکنان لیگ برتر مشغول استراحت بودند.

طبیعتا بعد از یورو 2016 هم ملی پوشان باشگاه های اروپایی چند روزی استراحت خواهند کرد و دیرتر از سایر هم تیم های خود در تمرینات حاضر خواهند شد.

مشکل اصلی اینجاست که کی روش می خواهد کل دوران آماده سازی ابتدای فصل ملی پوشان را در اختیار داشته باشد یعنی تا 28 تیر! با توجه به شروع فصل جدید از 6 مرداد ملی پوشان 9 روز پیش از اولین بازی در اختیار تیم های خود قرار می گیرند.

کی روش به بدنسازی باشگاه ها اعتقادی ندارد و تصمیم گرفته از این پس خود برای ملی پوشان تمرین بدنسازی ابتدای فصل بگذارد.

بی تعارف این زیاده خواهی کی روش است! حضور ملی پوشان در تمرینات تیم ملی طبق قوانین بین المللی عرف  و اندازه ای دارد و در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نیز  به زمان بندی تعیین شده از سوی کی روش اشاره شده است!

بی اعتمادی کی روش به تمرینات بدنسازی باشگاه ها در حالی است که سرمربی تیم ملی در فصلی که گذشت صاحب چندین بازیکن خوب از تیم های باشگاهی شد و به زعم او با حضور این بازیکنان منوی فوتبال ایران تا ده سال آینده باز است!

طبیعتا اگر تمرینات بازیکنان در تیم های باشگاهی نرمال نبوده نباید شاهد درخشش بازیکنان در بازی های لیگ برتر و هم چنین دعوت آنها به اردوی تیم ملی می بودیم!

بی اعتمادی کی روش به باشگاه ها در نهایت به ضرر فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی تمام می شود و به نظر نمی رسد در این برهه از زمان تیم ملی کشوری به اردو برود چون همه بازیکنان موظف به حضور در تمرینات تیم های باشگاهی و آماده سازی خود برای فصل جدید هستند.

در همه جای دنیا بازیکنان در تمرینات  تیم های باشگاهی آماده و در تیم ملی هماهنگ می شوند اما به نظر می رسد این مسئله مهم در ایران بالعکس است!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: