کد خبر: ۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 15 June 2016
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با اشاره به این‌که ساختمان خانه ملت کرج که متعلق به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است،گفت: این ساختمان امروز(26خرداد)، توسط این سازمان و معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج به اتمام و بهره‌برداری رسید.
«علی سلطانی‌مقدم»، در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان خانه ملت گفت: این پروژه یکی از اقدامات ماندگار مجموعه مدیریت شهری کرج است که با همکاری سازمان عمران و نوسازی و معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج اجرایی شد.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری کرج همواره با بهره‌گیری از مفاهیم علمی و  استفاده از تجربیات در زمینه‌های عمرانی جهت سرعت بخشیدن به رشد و توسعه آبادانی شهر تلاش می‌کند تا با اجرای پروژه‌هایی هم‌چون خانه ملت در مسیر دست‌یابی به اهداف خود گام‌های محکم‌تر، بلندتر و حساب‌شده‌تری بردارد.

وی در تشریح ساختار پروژه خانه ملت با بیان این‌که این پروژه در زمینی به مساحت 600 متر مربع و با زیربنایی حدود 2320 مترمربع به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: ساختمان خانه ملت در شش طبقه شامل سه طبقه اداری، پارکینگ اتاق برق، موتورخانه و انباری و با صرف هزینه 35 میلیارد ریالی احداث شده است.

گفتنی است، ساختمان خانه ملت در محل بلوار گلزار شهدا، روبروی بسیج دانشجویی منطقه 9 شهرداری کرج احداث شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: