مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا از برنامه های جدید این شرکت برای تحول و رونق در بیمه های زندگی خبر داد .
عزت اله حقیقتی در کارگاه آموزشی بیمه های عمر این شرکت که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، خطاب به نمایندگان بیمه دانا، دانش فنی، دانش بازاریابی و بستر فروش را از اولویت ها و الزامات فروش بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: امسال طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که در هر منطقه چهار کارگاه آموزشی اساسی داشته باشیم که با همت همه دوستان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .
وی، بیمه نامه عمر و پس انداز بیمه دانا را نسبت به محصول مشابه سایر شرکت ها، بهینه تر و مناسب تر ارزیابی و تاکید کرد: طی سه سال آینده بیمه درمان انفرادی را جزء ضمیمه بیمه نامه های عمر خواهیم کرد .
حقیقتی به آمار حدود ۷۸ میلیون نفری جمعیت کشور اشاره کرد و افزود: از این تعداد جمعیت فقط حدود چهار میلیون بیمه نامه جاری داریم و این یعنی اینکه حدود ۷۴ میلیون بازار آماده در کشور داریم .
مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا، فعالیت در ابن حوزه را سرمایه گذاری دانست، نه پس انداز، و اضافه کرد: امیدواریم با همت و تلاش بیشتر همکاران و نمایندگان، فعالیت در این حوزه هدفمندتر و متمرکزتر شود .
وی در پایان سخنان خود، نمایندگان برتر هر شعبه در حوزه بیمه های عمر و پس انداز را معرفی کرد .