کد خبر: ۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - 02 June 2016
دومین هم اندیشی روسای دوایر و مسئولین شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان با حضور معاون اعتبارات و بین الملل برگزار شد.
دومین هم اندیشی روسای دوایر و مسئولین شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان با حضور معاون اعتبارات و بین الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و  بین الملل بانک – در این همایش با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، گفت: هر چه تلاش و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده آسانتر خواهد بود.

معاون اعتبارات و امور بین الملل با تاکید بر رعایت بخش نامه ها ودستورالعمل های ابلاغی، رعایت بهداشت اعتباری را یک اصل مهم در بانک ها و بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: چنانچه همه همکاران در زمان فروش خدمات و ارائه تسهیلات به اعتبار سنجی توجه دقیق داشته باشند یقیناً از ایجاد مطالبات و هدر رفت منابع جلوگیری می شود.

وی جلب اعتماد و ایجاد وفاداری در مشتریان را رمز موفقیت بانک عنوان کرد و این موفقیت را نشات گرفته از دو عامل اعتقاد بالا و مسئولیت پذیری دانست و تصریح کرد: مردم بهترین مبلغ بانک هستند اعطای تسهیلات خرد و برآورده کردن خواسته های مشتریان علاوه بر اینکه باعث چرخش مالی در سیستم می شود، فرصت یک تبلیغ چهره به چهره را نیز برای بانک فراهم می آورد.

نیک اختر در ادامه در خصوص مطالبات معوق گفت: می‌توان با کنترل و کاهش معوقات در تمام شاخص‌ها سرآمد بود از اینرو نباید وصول مطالبات خرد را فراموش کنیم و به‌راحتی از آن بگذریم زیرا بخش قابل‌توجهی از معوقات در تسهیلات خرد قابل وصول می‌باشد.

در ادامه، محمد شعبانی - رئیس اداره امور شعب استان همدان - ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این استان به کسب رتبه اول بانک مهر اقتصاد در شاخص حجم منابع بین بانک های استان همدان اشاره کرد و ادامه داد: این موفقیت مرهون کار تیمی و تلاش صادقانه تمامی همکاران می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: