کد خبر: ۷۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 01 June 2016
مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خبری این روزنامه قرار گرفت.

مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خبری این روزنامه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین مهندس آیت‌اللهی یازدهم خردادماه در پاسخ به دعوت روزنامه دنیای اقتصاد و در راستای تعامل و تقویت همکاری‌های رسانه‌ای، با حضور در محل ساختمان این روزنامه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.


بر اساس این گزارش، مهندس آیت‌اللهی در این دیدار با علیرضا بختیاری مدیرمسئول و مدیران ارشد این روزنامه، به نقش حساس و تاثیرگذار رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار توسعه‌ای کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین کارکردهای وسایل ارتباط جمعی و از جمله مطبوعات، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در تمامی بخش‌ها و از جمله بخش‌های اقتصادی و سیستم بانکی است.

مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به تغییر ذائقه و خواست مخاطبان وسایل ارتباط جمعی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های نوین تکنولوژیکی و اطلاعاتی، خواست‌ها و نیازهای مردم و از جمله مخاطبان اقتصادی و مشتریان بانک‌ها  تغییر پیدا کرده است. بنابراین بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه برای اقناع مخاطبان و به ویژه مخاطبان خاص وسایل ارتباط جمعی، ضروری است.

مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از سخنانش با تشریح وضعیت اقتصادی کشور به مشکلات اقتصای ناشی از رکود تورمی اشاره و تصریح کرد: از جمله وظایف رسانه‌ها در شرایط فعلی، تبیین و تشریح سیاست‌های دولت، بخش دولتی، صنعتگران و تولیدکنندگان برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی است.

وی همچنین افزود: تعامل مطلوب و مناسب رسانه‌ها با سیستم بانکداری و اقتصاد کشور، موجب همراهی مردم به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ای دولت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره مباحث مربوط به سوئیفت و شرایط صنعت بانکداری کشور در پسابرجام، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مشکل صرفاً برقرای ارتباط سوئیفتی با کشورهای دیگر نیست، بلکه مسئله این است که در زمینه ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی‌های بانکی، فاصله زیادی با صنعت بانکداری دنیا پیدا کرده‌ایم. البته بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها مربوط به شرایط تحریم کشور و محرومیت‌هایی است که طی این مدت گریبانگیر اقتصاد کشور و صنعت بانکداری بوده است، که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی بانک کارآفرین برای تعامل سازنده با رسانه‌ها برای ترویج و توسعه استفاده از خدمات نوین بانکی خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار بختیاری مدیر مسئول روزنامه دنیای اقتصاد، با ارائه آمار مقایسه‌ای از میزان انتشار نشریات در ایران و سایر کشورهای منطقه و دنیا خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار خوبی از تیراژ مطبوعات در کشور و به ویژه نشریات اقتصادی در کشور وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: روزنامه دنیای اقتصاد از زمان انتشار تاکنون، تلاش کرده است با اتخاذ مشی ثابت و بدون وابستگی به جریانات سیاسی، استقلال حرفه‌ای خود را حفظ کند و از طریق تاثیرگذاری بر تصمیم‌سازی اصولی و درست در حوزه اقتصاد، در توسعه و رونق اقتصادی کشور موثر باشد.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست، مدیرعامل بانک کارآفرین از بخش‌های مختلف روزنامه دنیای اقتصاد دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های بخش‌های مختلف آن قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: