کد خبر: ۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 01 June 2016
در راستای اصل ارزش آفرینی برای مشتریان و همچنین رعایت الزامات شعب فاخر بانک آینده، با حضور روسا و جمعی از مشتریان شعب: پیروزی، صد دستگاه، پیروزی، ابوذر و فلکه دوم نیروی هوایی، از آقای محمد مطلبی مشتری وفادار و ماندگار شعبه پیروزی، صد دستگاه، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
در راستای اصل ارزش آفرینی برای مشتریان و همچنین رعایت الزامات شعب فاخر بانک آینده، با حضور روسا و جمعی از مشتریان شعب: پیروزی، صد دستگاه، پیروزی، ابوذر و فلکه دوم نیروی هوایی، از آقای محمد مطلبی مشتری وفادار و ماندگار شعبه پیروزی، صد دستگاه، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که باحضور آقای دکتر شاکری عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای ادارات، برگزار گردید؛ از تعدادی مشتریان وفادار سه شعبه یاد شده نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است؛ کارکنان بانک آینده با ارائه رفتار فاخر در شعب فاخر و ارزش آفرینی برای مشتریان، همواره تلاش می نمایند تا خاطرات، لحظات خوش و حس ماندگار رضایت و خشنودی از دریافت ارائه خدمات و محصولات از بانک آینده توسط مشتریان محترم را برای آن¬ها، ماندگار و جاودانه سازند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: