کد خبر: ۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - 30 May 2016
مسئولان استان سیستان و بلوچستان از نیک اندیشی مسئولان بیمه آسیا برای ساخت مدرسه در این استان تقدیر و تشکر کردند.
مسئولان استان سیستان و بلوچستان از نیک اندیشی مسئولان بیمه آسیا برای ساخت مدرسه در این استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست مسئولان این استان وخیرین مدرسه ساز ، نیک اندیشی مسئولان بیمه آسیا در احداث و اجرای پروژه عمرانی ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای گرگ دهستان کشیکور شهرستان سرباز از طرف مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سرباز و فرماندار شهرستان سرباز با اهدای لوح های سپاس به رئیس شعبه بیمه آسیا در زاهدان  مورد  تقدیر و تشکرقرار گرفت .

بنابر این گزارش ،مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در سخنانی ضمن ارج نهادن به حضور و مشارکت بیمه آسیا در فعالیت های آموزشی _ فرهنگی اظهار امیدواری کرد : تداوم اینگونه فعالیت ها به عنوان امری خداپسندانه به طور حتم در ارتقای سطح آموزشی_فرهنگی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این گزارش می افزاید،ساخت این مدرسه در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده ای نزدیک با افتتاح آن ،دانش آموزان روستای گرگ و توابع آن می توانند در سال تحصیلی جدید از این فضای آموزشی نوساز استفاده کنند.

گفتنی است توافقنامه ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای گرگ دهستان کشیکور شهرستان سرباز در سال 1393 به امضای نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ،نماینده مردم ایرانشهرو مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان رسیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: