کد خبر: ۷۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - 29 May 2016
مديريت شعب استان خوزستان نيروي انساني را مهمترين تكيه‌گاه سازماني دانست و گفت: تنها عنصر بي رقيب و غير قابل كپي برداري، نيروي انساني كارآمد است.
مديريت شعب استان خوزستان نيروي انساني را مهمترين تكيه‌گاه سازماني دانست و گفت: تنها عنصر بي رقيب و غير قابل كپي برداري، نيروي انساني كارآمد است. 

به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، منصور كريميان مدير شعب استان خوزستان ضمن ابراز خرسندي از برگزاري همايش سراسري مديران در خصوص اهميت مشتري مداري در حاشيه اين مراسم گفت: همه ما قبول داريم كه اساس كار بانكها مشتري مداري است و بانكها براي توفيق و دستيابي به اهداف خود لازم است مشتري مداري را زيربناي تمام فعاليتهاي خود قرار دهند و اين اصل بايد در تمام اركان بانك مورد توجه قرار گيرد. 

كريميان در ادامه نحوه دستيابي به مشتري مداري مطلوب را اين چنين تشريح كرد: هيچ سازماني بدون تعهد و تلاش كاركنان خود نمي تواند موفق گردد و تعهد و تلاش در كاركنان بوجود نمي آيد مگر با اهميت به نيازهاي آنها و انگيزه بخشي به كاركنان. 

وي در مورد اهميت آموزش در ارتقاء سطح كاركنان اظهار داشت: در قسمت آموزش و به جهت آينده نگري و پرورش نيروهاي كارآمد مي‌توان تعدادي از نيروهاي جوان، تحصيل كرده و باهوش از طريق آزمون و مصاحبه انتخاب شوند و جهت آموزش و تحقيق به كشورهايي كه در بانكداري موفق عمل كردند اعزام شوند. 

اين مدير استاني افزود: بايد سعي شود با دانشگاه هاي تراز اول ارتباط بگيريم تا بتوانيم طرح‌هايي را از جانب آنها دريافت و در سازمان خود اجرايي كنيم. 

وي در پايان ساير پيشنهادهاي خود را در حوزه آموزش را اين چنين مطرح كرد: لازم است آموزش مجازي به منظور ارتقاء سطح علمي كارمندان اجرا شود، نفرات برتر دوره هاي آموزشي هر استان تشويق شوند و پاداش بگيرند و اجراي دوره هاي آموزشي تكميلي در فواصل معين براي مسئولين و كارمندان واحدها در رابطه با شغل آنها و مسائل روز برگزار شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: