کد خبر: ۷۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - 25 May 2016
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بانکی وحمایت از جامعه دانشگاهی با دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بانکی وحمایت از جامعه دانشگاهی با دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری و به منظور ارائه خدمات بانکی به دانشجویان و اساتید، در حضور سیامک دولتی مدیرعامل بانک امضاء و فی مابین کودزری مدیرشعب استان تهران و فیصل حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تبادل شد.

در چارچوب این تفاهمنامه سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی فی ما بین افزایش یافته و انواع خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک به دانشگاه ارائه خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم امضاء و تبادل این تفاهمنامه بیان داشت: اهمیت علم و دانش و به تبع آن جایگاه دانشگاه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند در پیشرفت کشور منشأ خیر و برکت باشد.

وی با اشاره به نقش دانش در توسعه خدمات نوین بانکی و افزایش رضایتمندی مشتریان اظهارداشت: فناوری اطلاعات و استفاده از خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی یکی از عوامل موثر در افزایش رضایتمندی مشتریان است که همواره مورد توجه مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.

دولتی با تاکید بر تقویت هم افزایی میان بانک ها و دانشگاه ها تصریح کرد: با توجه به دگرگونی های حاصل شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، رويكرد علمي حوزه فناوري بانك ها از ظرفيت علمي و پژوهشي دانشگاه‌ها و مراكز علمي كشور تاثیر می پذیرد.

شایان ذکر است؛ در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، جمعی از مدیران ارشد بانک و دانشگاه پیام نور حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: