کد خبر: ۷۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - 25 May 2016
آسان پرداخت پرشین که مراحل پذیره نویسی آن در بورس نهایی شده و در انتظار معارفه برای عرضه اولیه 10 درصدی در بورس است، افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد .
 بانكداري ايراني  - آسان پرداخت پرشین  که مراحل پذیره نویسی آن در بورس نهایی شده و در انتظار  معارفه برای عرضه اولیه 10 درصدی  در بورس  است،  افزایش سرمایه را در  دستور کار خود دارد .

مدیر پذیرش بورس تهران در گفت‌وگو با بانكداري ايراني   در خصوص مراحل رود «آپ» در بورس اظهار کرد: این شرکت در اردیبهشت ماه  سال جاری پذیرش شده اما مراحل مربوط به شفافیت باقی مانده و شرکت برای عرضه 10درصدی سهام خود به زمان نیاز بیشتری دارد. 

اسماعیل درگاهی، در خصوص میزان سرمایه 750میلیارد ریالی شرکت آسان پرداخت گفت: این شرکت برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد ولی ابتدائا باید عرضه اولیه صورت گیرد سپس افزایش  سرمایه را انجام دهد اما هنوز میزان و محل  افزایش سرمایه برای بورس مشخص نیست .ولی احتمالا سرمایه شرکت دو برابر خواهد شد .

این مسوول پذیرش  شرکت‌ها در بورس  در ادامه در خصوص مراحل عرضه سهام  آسان پرداخت در تالار شیشه‌ای گفت: بورس منتظر تکمیل  مدارک از سوی شرکت آسان پرداخت  پرشین   بوده  و در صورت تکمیل شدن مراحل ، اقدام به درج اطلاعیه در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران  کرده  و بعد از آن نیز شرکت اقدام به معارفه خود برای رسانه‌ها خواهد کرد،  سپس10درصد از سهام شرکت در بورس  عرضه  خواهد شد.

گفتنی است که شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. 

هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک می باشد و اجزای مختلف سیستم بر پایه "مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت " اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین بگونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد

این شرکت با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS) ، موبايل (USSD) و اينترنت (IPG) را کسب نموده است.شبکه گسترده دفاتر و نمایندگی های شرکت آسان پرداخت در سراسر کشور به گونه ای است که آپ در ایران بیش از   40 شعبه در حال فعالیت دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: