کد خبر: ۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 24 May 2016
این سمینار با حضور رییس هیئت‌مدیره، اعضای جدید هیئت‌مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه آرمان برگزار شد.
سمینار سراسری مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب بیمه آرمان در محل هتل ارم تهران برگزار شد.

 این سمینار با حضور رییس هیئت‌مدیره، اعضای جدید هیئت‌مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه آرمان برگزار شد.

امیرحسنخانی رییس هیئت‌مدیره شرکت بیمه آرمان با اشاره به اهمیت تحقیق و توسعه در شرکت، جهت‌دهی به سمت‌وسوی حرکت شرکت و سیاست‌گذاری در این راستا را از وظایف تحقیق و توسعه دانست.

حسنخانی با اشاره به این نکته که بیمه آرمان هنوز راه درازی را برای تبدیل‌شدن به آرمان صنعت بیمه دارد افزود: گسترش سهم حق بیمه تولیدی در کل صنعت نیازمند توجه به‌ضرورت تهیه و تولید بیمه‌نامه‌های جدید برای رفع نیازهای جامعه است.

وی با اشاره به افزایش ضریب خسارت در برخی شعب، بازنگری در پذیرش ریسک را از اهداف تیم جدید مدیریتی شرکت دانست و افزود: گرچه در کل صنعت بیمه از رشد خوبی در سال‌های اخیر برخوردار نبودیم، اما فضای رفع تحریم‌ها می‌تواند به برطرف‌شدن موانع رشد صنعت بیمه کمک کند.

رییس هیئت‌مدیره شرکت بیمه آرمان در ادامه با ترغیب تیم تحقیقاتی شرکت به بررسی روش‌های ارایه خدمات و تمایزات صنعت بیمه کشورهای پیشرفته با کشور ما، بر ضرورت بسترسازی جهت تغییر رویه صنعت بیمه در ایران تأکید کرد و افزود: اولویت اصلی ما باید بررسی جهت ارایه خدماتی باشد که در دنیا متداول است اما در صنعت بیمه ما جایگاهی نیافته است.

حسنخانی با اشاره به‌ضرورت تبادل فکری با شرکت‌های خارجی، مدیران شرکت بیمه آرمان را موظف به طرح‌ریزی جهت برقراری ارتباط مؤثر شرکت با تمامی بخش‌های اقتصادی کردند.

وی با تأکید بر نقش شرکت‌های بیمه در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری، ضرورت کمک نهاد قانون‌گذار به صنعت بیمه و تدوین قوانین متناسب با شرایط این صنعت را تشریح کرد و افزود: وظیفه نهاد قانون‌گذار دفاع از حقوق بیمه گران و بیمه‌گذاران به شکل توأمان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: