کد خبر: ۷۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - 23 May 2016
محسن دارایی رئیس اداره کل بازاریابی در اولین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه گفت: باشگاه پذیرندگان بانک سپه به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مستقیم با مشتریان و در راستای اجرای اقدام راهبردی طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک سپه راه اندازی شد.
 قرعه کشی اولین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه با حضور هیأت نظارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محسن دارایی رئیس اداره کل بازاریابی در اولین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه گفت: باشگاه پذیرندگان بانک سپه به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مستقیم با مشتریان و در راستای اجرای اقدام راهبردی طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک سپه راه اندازی شد. 

وی با بیان اینکه این باشگاه مصادف با ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق(ع) توسط مدیرعامل و دیگر اعضای هیأت مدیره بانک رسماً رونمایی شد گفت: بازه زمانی این جشنواره هشتم دی ماه 94 تا سی و یکم فروردین ماه 95 است.

دارایی افزود: تعداد اعضای باشگاه در حال حاضر 136 هزار نفر می باشد که از این تعداد، اعضای واجد شرایط برای شرکت در اولین قرعه کشی جشنواره پذیرگان بانک سپه 101 هزار و 659 نفر است.

رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه با اشاره به جوایز جشنواره گفت: جوایز جشنواره در سه گروه مختلف عبارتند از: به تعداد 92 نفر برای هر نفر 5 سکه تمام سکه بهار آزادی، به تعداد 92 نفر برای هر نفر 5 نیم سکه بهار آزادی، به تعداد 92 نفر برای هر نفر 5 ربع سکه بهار آزادی.

وی با بیان اینکه که جمع کل برندگان 276 نفر است، در تشریح شرایط ورود به جشنواره گفت: پذیرندگان برای وارد شدن در قرعه کشی باید حداقل 450 امتیاز طبق فرمول امتیازی و بر اساس مولفه های تعریف شده در بازه زمانی اجرای جشنواره کسب نمایند. هر امتیاز برای هر کاربر برابر با یک شانس در قرعه کشی است.

دارایی در خصوص نحوه کسب امتیاز در جشنواره گفت: امتیازات به دو بخش تقسیم می شوند. امتیازات تشویقی که در صورت عضویت و تکمیل اطلاعات پروفایل به کاربران داده می شود. امتیازات عملکردی که بنا به استفاده پذیرندگان از خدمات بانکی برای آنها لحاظ می شود. 

وی روش مورد استفاده در انجام قرعه کشی را روش گوی و گام عنوان کرد.

پس از پایان مراسم قرعه کشی و مشخص شدن برندگان که به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد، دارایی گفت: جوایز برندگان تهران طی مراسمی در تهران و برندگان استانی، از طریق مدیریت شعب مناطق به آنها اهدا خواهد شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: