کد خبر: ۷۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 19 May 2016
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار ون در اتوبان تهران - قم خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار ون در اتوبان تهران - قم خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 11:4 دقیقه امروز پنجشنبه یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه ون با 11 سرنشین در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با گاردریل کنار اتوبان واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این ون مسافربری متعلق به یکی از مسیرهای شهرک واوان بود، اظهار کرد: تعدادی از سرنشینان درون کابین محبوس شده بودند که آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که متاسفانه مشخص شد چهار نفر شامل سه زن و یک مرد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی با بیان اینکه پنج نفر نیز به دلیل شدت مصدومیت با هلی‌کوپتر امداد به بیمارستان منتقل شدند، گفت: دو نفر دیگر نیز به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خوهد شد، اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از پاکسازی محل در ساعت 12:3 دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: