کد خبر: ۷۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 19 May 2016
صنعت بیمه در بازار سرمایه با تقاضای بالا کار خود را آغاز کرد و مورد توجه سرمایه گذاران بود اما رفته رفته در روزهای آتی، این درخواست بالا برای خرید سهام ، جای خود را به عرضه در برخی نمادها داد.
بانكداري ايراني  - در ابتدای هفته هشتم،  صنعت بیمه در بازار سرمایه با تقاضای بالا کار خود را آغاز کرد و مورد توجه سرمایه گذاران بود اما رفته رفته در روزهای آتی،  این درخواست بالا برای خرید سهام ، جای خود را به  عرضه در برخی نمادها داد.  

به گزارش بانکداری ایرانی ،  کارشناسان انفعال سهامداران عمده بر روی نمادهای بیمه را عامل  اصلی روند کاهشی بازدهی در طول هفته می دانند. 

بر این اساس ، در هشتمین هفته کاری بورس ،  بازدهی صنعت بیمه با 2.55 درصد کاهش یافته و شاخص این صنعت از  رقم 4هزار و 454واحد در ابتدای هفته به ارتفاع 4هزار و 340واحد  رسید که 114 واحد کاهش را تجربه کرد.

همچنین ارزش بازار این صنعت در بورس 22.832.984.504.441 ریال  بوده و ارزش معاملات  شرکت‌های بیمه‌گری 7.175.901.203 ریال است. 

بانكداري ايراني  ، مهمترین  نماد بیمه ای در آخرین روز هفته بیمه دی ، میهن ، البرز و کوثر بودند که با صف خرید و تقاضای بالایی روبرو شده و رشد خوبی را تجربه کردند این در حالی است که در ابتدای هفته با عرضه سنگین روبرو بودند.و بیمه سامان و بیمه ما بالاترین عرضه را در آخرین روز کاری هفته جاری داشتند که سبب افت قیمتی آنها نیز شده است. 



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: