کد خبر: ۷۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 19 May 2016
نخستین نمایشگاه تخصصی بانکداری ،بورس،بیمه و روش های نوین پرداخت در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار شد .
 نخستین نمایشگاه تخصصی بانکداری ،بورس،بیمه و روش های نوین پرداخت در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ نمایشگاه تخصصی بانکداری ،بورس،بیمه و روش های نوین پرداخت با محوریت اقتصاد و سرمایه با حضور فعال موسسه اعتباری کوثر از تاریخ 25 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز از ساعت 16 تا 21 میزبان فعالین حوزه بانکی و عموم مردم است .

مدیریت شعب استان همدان نیز به نمایندگی از موسسه با هدف معرفی خدمات و قابلیت های ویژه موسسه با برپایی یک غرفه در این نمایشگاه حضور دارد .

محمد محققی مدیر شعب استان همدان گفت : در غرفه موسسه اعتباری کوثر تمامی خدمات از جمله افتتاح حساب ، صدور کارت هدیه ، صدور کارت هواداری شتابی باشگاه های استقلال تهران ، پرسپولیس و تراکتور سازی ، بانکداری الکترونیک و ... به بازدید کنندگان ارائه می شود .

وی در ادامه از استقبال خوب بازدید کنندگان از غرفه موسسه اعتباری کوثر خبر داد و افزود : 40 شرکت در بخشهای تولیدی، سرمایه‌گذاری، مالی با مشارکت تعدادی از سازمانها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های بانکداری، بورس، بیمه، بازاریابی و روشهای نوین پرداخت در این نمایشگاه حضور دارند .

مدیر شعب استان همدان با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد و سرمایه در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی بانک ، بورس و بیمه اظهار داشت : همایش اقتصاد و سرمایه با حضور مسؤلین کشوری و استانی از جمله مشاور وزیر اقتصاد،استاندار، مدیر کل بانک های استان و فعالان اقتصادی برای اولین بار با حمایت موسسه اعتباری کوثر برگزار شد .

شایان ذکر است ؛ محمد ناصر نیکبخت  استاندار همدان ، ناصر محمودی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی همدان ، حمید جم مدیر برنامه ریزی و تحول موسسه اعتباری کوثر و سایر مسئولین استان از غرفه ی موسسه بازدید نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: