کد خبر: ۷۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
خروج بررسی برنامه ششم از دستور کار مجلس نهم موضوعی است که روزنامه روزان در شماره دوشنبه 27 اردیبهشت به آن اشاره کرد و نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس نهم می ‌گوید به علت کمبود وقت، بررسی این برنامه به مجلس دهم موکول شده است.
 خروج بررسی برنامه ششم از دستور کار مجلس نهم موضوعی است که روزنامه روزان در شماره دوشنبه 27 اردیبهشت به آن اشاره کرد و نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس نهم می ‌گوید به علت کمبود وقت، بررسی این برنامه به مجلس دهم موکول شده است.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان مدل های اینستاگرامی روی میز دادستان، اختصاص داد و نوشت: جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات ناحیه‌ 4 دادسرای تهران (رسالت)، روز شنبه 25 اردیبهشت 1395 برگزار شد. در پی راه‌ اندازی صفحات متعدد در اینستاگرام تحت عناوینی نظیر مزون ‌های طراحی و فروش لباس، 170نفر از گردانندگان این صفحات به همراه مُدل‌ های آنها شناسایی و بازداشت شدند. جعفری دولت ‌آبادی دادستان تهران با اشاره به اقداماتی که در طی سال‌های اخیر در زمینه مدلینگ انجام شده است، گفت: تعداد زیادی از آرایشگاه‌ ها و آتلیه‌ های عکاسی تحت اشراف سیستم های اطلاعاتی و قضایی قرار گرفتند و دستگیری های خوبی را در این زمینه داشتیم و صفحات زیادی در اینستاگرام بسته شد.

روزنامه روزان با انتخاب عنوان آخرین تدبیر «امید»، می نویسد: این روزها بحث ‌های حاشیه ‌ای رسانه ‌ها درباره ریاست مجلس و رقابت میان عارف و لاریجانی همه نگاه‌ ها را متوجه تصمیم اصلاح ‌طلبان کرده است. در این راستا محمدرضا تابش، چهره نزدیک به لیدر اصلاح‌ طلبان از تشکیل کمیته پنج نفره منتخبان امید برای تعامل با اصولگرایان خبر می ‌دهد. نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی شنبه‌ ها در دفتر محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس گفته است: پس از دور نخست انتخابات، جلسات تعاملی در دفتر عارف برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که کمیته پنج نفره ‌ای از لیست امید به گفت و گو با کمیته اصولگرایان بپردازد.
کار بزرگ ویسی با لسترسیتی ایران، عنوان دیگر این روزنامه است؛ در این مطلب می خوانیم: استقلال خوزستان جام را بالای سر برد. تیم کم‌ هزینـــه عبدالله ویسی که اول فصل هیچ کس شانس زیادی برایش قائل نبود. همه یادشان هست که فصل گذشته به زور پلی ‌آف در لیگ برتر ماند اما جمعه قهرمان لیگ برتر شد. آنها روز آخر لیگ برتر، با پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب ‌آهن، بردِ پرسپولیسِ پر‌استرس را بی ‌اثر کردند و این در حالی بود که تقریبا همه رسانه‌ ها شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می ‌دانستند. ویسی در یکی از آخرین گفتگوهایش می ‌گفت می‌ خواهد فوتبال خوزستان را پس از سال‌ ها زنده کند و دوباره نام فوتبال خوزستان را بر سر زبان ‌ها بیندازد، خودش می ‌گفت همه اوایل فصل فکر می‌ کردند ما زنگ تفریحیم، چه برسد به اینکه برایمان شانس قهرمانی قائل شوند! حالا شاگردان عبدالله ویسی، درست مثل لسترسیتی انگلستان قهرمان شدند.
روزنامه روزان با انتشار عنوان آمریکا با ذره ‌بین به دنبال میانه ‌روها، نوشت: روز گذشته مهلتی که مسکو به واشنگتن برای تعیین گروه‌ های میانه‎رو از بین گروه ‌های مسلح شرکت کننده در درگیری‌ های حلب داده بود و همچنین طرح سازش سیاسی جدی پایان یافت، با آن نیز مهلت آتش بس موقت به پایان رسید. طبق اطلاعاتی که روزنامه الوطن سوریه از منابع دیپلمات‌ های غربی در پاریس به دست آورده است، مسکو با جدیت بسیار می‌خواست با واشنگتن همکاری کند تا چند گروه در ادلب و حومه حلب را از تحت لوای جبهه تروریستی النصره خارج و روند آشتی را با کسانی که تمایل به آشتی دارند، آغاز کند، اما آمریکا نتوانست پیشرفتی را در این خصوص محقق سازد، به ویژه آنکه این گروه‌ها که از سوی آنکارا و ریاض مورد حمایت هستند، به هم‌پیمانان تروریستی خود پایبند هستند و با آنان در تمامی جبهه‌ ها همکاری می ‌کنند و درصدد آن نیستند تا آنها را حتی ظاهرا رها کنند.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «نقش «من» در بیکاری جامعه چیست؟»، «کریمی اصفهانی: شرط اصولگرایان برای حمایت از روحانی در انتخابات 96»، «احسان پروال کارگردان نمایش «خشم شدید فلیپ هوتس»: نمایشی درباره مسائل زناشویی» و «شهروندان به فرهنگ شهرنشینی باور ندارند» را انتشار داد و در ستون یادداشت عنوان های «موسیقی «رپ» یا همان «گفت آواز»» به قلم بابک خوشجان و «تعیین ریاست مجلس نباید اختلاف برانگیز شود» نوشته اسماعیل شجاعی را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: