کد خبر: ۷۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
وی افزود: صنعت بیمه در دو قسمت صدور و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران خدمات ارایه می‌دهد و با توجه به رسیدگی‌های انجام شده به پرونده‌های خسارت توسط کارشناسان مجرب در بیمه حافظ که در اسرع وقت نیز نسبت به پرداخت وجوه آن به زیان‌دیدگان اقدام شده، استقبال دو چندانی از بیمه حافظ به‌خصوص در استان گلستان عیان شده است.
مسئول دفتر ارتباطی گرگان شرکت بیمه حافظ از راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان خبرداد.

 یوریک خوزین مسئول دفتر ارتباطی گرگان شرکت بیمه حافظ درباره میزان استقبال مردم و بیمه‌گذاران از محصولات شرکت بیمه حافظ گفت: با توجه به اینکه استقبال از یک برند رابطه مستقیمی با کیفیت خدمات و فروش آن دارد؛ لذا وجود آمارهای فروش خدمات بیمه حافظ که گواه افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته دارد حاکی از استقبال گرم بیمه‌گذاران از این برند بیمه‌ای است.

وی افزود: صنعت بیمه در دو قسمت صدور و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران خدمات ارایه می‌دهد و با توجه به رسیدگی‌های انجام شده به پرونده‌های خسارت توسط کارشناسان مجرب در بیمه حافظ که در اسرع وقت نیز نسبت به پرداخت وجوه آن به زیان‌دیدگان اقدام شده، استقبال دو چندانی از بیمه حافظ به‌خصوص در استان گلستان عیان شده است.

مسئول دفتر ارتباطی گرگان اظهارکرد: در حال حاضر دراین منطقه بیشترین درخواست و پرتفوی در حوزه بیمه‌های اتومبیل (ثالث – بدنه)، بیمه‌های آتش‌سوزی و مسئولیت است.

انتهای پیام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: