کد خبر: ۷۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 12 May 2016
بانكداري ايراني - یکی از مزایای مهم سپرده کوتاه‌مدت در بانک‌های کشور، این است که همه اقشار جامعه می توانند از آن بهره ببرند. برای کسانی که در هر شرایط و زمانی که از موجودی بالایی برخوردار نیستند، می توانند با سپرده گذاری کوتاه‌مدت نسبت به دارایی خود از سود‌های بانکی بهره ببرند .
 بانكداري ايراني  - یکی از مزایای مهم سپرده کوتاه‌مدت در بانک‌های کشور،  این است که همه اقشار جامعه می توانند از آن بهره ببرند. برای کسانی که در هر شرایط  و زمانی که  از موجودی بالایی برخوردار نیستند، می توانند با سپرده گذاری کوتاه‌مدت نسبت به دارایی خود از سود‌های بانکی بهره ببرند .

شاید در نگاه اول تصور شود که سود 10درصدی چندان جذاب نبوده و مورد استقبال قرار نخواهد گرفت اما با بررسی سپرده های کوتاه مدت بانک آینده در شش ماه ، می توان پی برد که این سپرده‌گذاری مورد توجه شهروندان است ، زیرا در این دوره زمانی بانک اینده توانست در جمع‌آوری سپرده  کوتاه مدت و دیداری  5 هزار و 356میلیون ریال  توفیق پیدا کند. (  سپرده بلند مدت بانک آینده در این دوره معادل  311هزار میلیون ریال است.) 

در تحولی دیگر بانک آینده،  فرصتی  را برای مشتریان گرامی فراهم ساخته  تا با یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و با مبلغ بسیار کم بتوانند از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند شوند. 

این طرح که از  ابتدای سال 95 به بهانه نوروز آغاز شده ، می‌کوشد تا با ساماندهی مبالغ اندک شهروندان،  علاوه بر ایجاد منبعی برای دستیابی به اهداف بانک در راستای سودمندی به مشتریان و ذی‌نفعان بانک، فرصتی برای بهره‌مندی مشتریان از جوایز فراهم آورد.

«سَنا»  به عنوان یک  سپرده کوتاه مدت برای تمام افراد جامعه بدون هیچ‌گونه محدودیتی قابل افتتاح بوده  و  سود سپرده در  دوران جوایز‌دهی( تا شهرویر ماه 1395 ) معادل  8 درصد بوده و بعد از آن 10 درصد محاسبه خواهد شد . همچنین حساب دارای کارت نقدی بوده و امکان واریز و برداشت در هر زمان وجود دارد. و  علاوه بر آن  هیچ‌گونه محدودیتی در واریز به و برداشت از حساب «سَنا» وجود ندارد. 

گفتنی است کلمه اختصاری «سَنا»  که از حروف اول نام طرح (سپرده نوروزی آینده) برگزیده شده است در لغت‌نامه دهخدا به معنای «روشنی» بوده و با شعار بانک آینده: «آینده روشن است» هم‌خوانی دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: