کد خبر: ۷۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 12 May 2016
بانكداري ايراني - شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیار د تومانی فعالیت خودرا شروع کرده و قصد دارد تا با جذب سرمایه های خارجی، در یک پروسه سه ساله سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد.
 بانكداري ايراني  - شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیار د تومانی فعالیت خودرا شروع کرده و قصد دارد تا با جذب سرمایه های خارجی، در یک پروسه سه ساله سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد.
  
 سید محمد عباس زادگان- مدیر عامل بیمه تجارت نو، در نخستین نشست خبری با اعلام این مطلب سهامداران اصلی این شرکت بیمه ای بانک های تجارت و پست بانک ،شرکت های سرمایه گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری غدیر و صنایع ساختمان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، می باشند افزود: همه این سهامداران، سازمان های پولی و مالی هستند که امیدواریم با اتکا به آنها کار جدیدی را در صنعت بیمه کشور شروع کنیم.

عباس زادگان ادامه داد :بیمه تجارت نو در تلاش است تا جای خالی برخی از پوشش های بیمه ای را در کشور پر کند و البته در صدد حرکت به موازات دیگر شرکت ها نیستیم بلکه هدف اصلی ما پر کردن جاهای خالی بعضی از فعالیت های  انجام نشده در این حوزه خواهد بود .

مدیر عامل بیمه تجارت نو، مهم ترین بخش فعالیت تجارت نو را در زمینه انرژی خواند و گفت: توسعه اقتصادی کشور به شدت به بخش انرژی وابسته است و این بخش بزرگ ترین مزیت کشور است ولی متاسفانه همه ریسک های آنها پوشش داده نشده است که بیمه تجارت نو قرار است پوشش های جدیدی را به فعالان این بخش ارائه دهد.

عباس زادگان تاکید کرد: در بخش انرژی انتخاب کادری توانمند از تحصیلکردگان بخش انرژی در دستور کار قرار گرفته شده است که به این افراد دانش بیمه ای ارائه خواهد شد ضمن این که بهره گیری از توانمندی افراد فعال در بخش انرژی در خارج از مرزها نیز در برنامه این شرکت قرار دارد.

وی حوزه دیگر فعالیت این شرکت بیمه را ارایه خدمت در صدور بیمه های عمر و زندگی در دوبخش انفرادی و گروهی که به ترتیب بیمه عمر مهربان زندگی و بیمه عمر مهریار زندگی نام گذاری شده اند را اعلام کرد و افزود: ایران جزو کشورهایی است که نسبت به کشورهای دیگر در زمینه فروش بیمه نامه های عمرو زندگی عقب است و امیدواریم که بیمه تجارت نو بتواند قدم های جدی را در این زمینه بردارد.

عباس زادگان با تاکید بر این نکته که یکی از برنامه های این شرکت، خارج کردن بخش فرآیند صدور بیمه نامه از پیچیدگی های معمول کنونی به ویژه برای واحدهای تولیدی است، ادامه داد: صدور بیمه نامه عمر و زندگی در این شرکت با روش های ساده صورت خواهد گرفت ضمن این که دسترسی مردم به امکانات بیمه ای گسترش خواهد یافت که در این راستا، تمامی شعب بانک تجارت و پست بانک به صورت تدریجی با تجهیز به میزهای بیمه ای، به محل صدور انواع بیمه نامه تبدیل خواهند شد.

وی حوزه دیگر فعالیت بیمه تجارت نو را بیمه روستاییان دانست و گفت: روستاییان به دلیل عدم دسترسی و محدودیت درآمد، در پورتفوی بیمه ای نقش زیادی ندارند و به همین دلیل این شرکت در پی آن است که از طریق 14 هزار واحد روستایی پست بانک، پوشش های مورد نیاز روستاییان را به ویژه برای دوران بازنشستگی و همچنین درمان تکمیلی ارائه دهد.

عباس زادگان، در ادامه افزود : شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه  250 میایار د تومانی فعالیت خودرا شروع کرده و قصد دارد تا با جذب سرمایه های خارجی، در یک پروسه سه ساله سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

مدیر عامل بیمه تجارت نو،استفاده از تجربه بیمه گران خارجی و میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرده و قصد داریم در یک پروسه   انتقال تکنولوژی و سرمایه آنها را به داخل در دستور کار بیمه تجارت نو خواند و گفت: در این راستا با چند شرکت خارجی مذاکراتی صورت گرفته است که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت های خارجی بتوانند بخش از سهام بیمه تجارت نو را خریداری کنند زیرا این شرکت به دلیل تازه تاسیس بودن دارای صورت های مالی بسیار شفافی است که باعث شده است شرکت های بیمه غیرایرانی، این شرکت را بر سایر شرکت های بیمه ایرانی ترجیح بدهند و از نقطه شروع علاقمند به همکاری با آن باشند.

مدیرعامل بیمه تجارت نو به نارضایتی مردم از فرآیند پرداخت خسارت به دلیل نحوه تشخیص و روش پرداخت اشاره کرد و افزود: حضور در صحنه حادثه بلافاصله پس از وقوع و ارزیابی در محل همچنین پرداخت خسارت به صورت الکترونیک، در دستور کار بیمه تجارت نو است ضمن این که فرصت شکایت هم همچنان باقی خواهد بود که البته این سیستم برای بخش درمان هم عملیاتی خواهد شد.

وی از برنامه این شرکت برای احیای خدمات بانک- بیمه از جمله بیمه های اعتباری خبر داد و گفت: یک مطالعه یک ساله روی پوشش بیمه های اعتباری بدون هرگونه عجله و شتاب انجام خواهد شد تا با ارائه این پوشش، وام گرفتن مردم از بانک ها تسهیل و از طریق ارائه پوشش های اعتباری، بخشی از وثایق مردم آزاد شود.

عباس زادگان همچنین به طراحی پوشش جدیدی از بیمه عمر و دریافت تاییدیه آن از بیمه مرکزی اشاره کرد و یادآور شد: بیمه عمر انفرادی تحت عنوان مهربان زندگی و بیمه عمر گروهی تحت عنوان مهریار زندگی تا خرداد ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بیمه تجارت نو درباره پیش بینی تولید حق بیمه برای سال جاری هم گفت: تولید 50 تا 100 میلیارد تومان حق بیمه را برای سال 95 پیش بینی کرده ایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: