کد خبر: ۷۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 07 May 2016
دکتر صادق از برنامه های جدید این شرکت رونمایی کرد:
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از طراحی و سیاست های جدید برای وصول مطالبات معوق، اجرای طرح هویت بصری، ارائه آموزش های نوین و کاربردی، شیوه نامه مناسب برای برون سپاری برخی از امور و اجرایی شدن بازاریابی بومی و استانی خبر داد.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از طراحی و سیاست های جدید برای وصول مطالبات معوق، اجرای طرح هویت بصری، ارائه آموزش های نوین و کاربردی، شیوه نامه مناسب برای برون سپاری برخی از امور و اجرایی شدن بازاریابی بومی و استانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در همایش سراسرس مدیران ستادی و اجرایی این شرکت که در شهر رامسر برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به فراز و فرودهای سال گذشته در حوزه اقتصاد و مشکلات ایجاد شده در سر راه شرکت های بیمه، به افق روشن بیمه دانا در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت در طول چهار دهه فعالیت خود تاکنون توانسته عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود برجای گذارد، هر چند نتوانسته ایم از تمامی ظرفیت های خود در این راه بهره ببریم.

وی حمایت کامل هیأت مدیره از ستاد و صف را مورد تأکید قرار داد و افزود: امیدواریم در سال جاری مدیریت های فنی و ستادی تمامی تلاش خود را برای حمایت از شبکه فروش بکار برند و این شبکه نیز مشکلات و چالش های موجود را برای رفع نواقص و در نهایت دستیابی به پرتفوی سود ده و مناسب در اختیار مدیریت های ستادی قرار دهند. 

دکتر صادق، تجمیع پرتفوی، فعالیت در حوزه بیمه های خرد و برنامه ریزی متفاوت در حوزه آموزش را مورد تأکید قرار داد و افزود: شفاف سازی مالی، وضعیت شرکت را در حالت مناسبی قرارداده و فرایند پرداخت خسارت نیز شکل مناسب تری پیدا کرده که امیدواریم پاره ای محدودیت ها که در این زمینه وجود دارد، با سعی و تلاش همکاران امسال برطرف شود. 

مدیر عامل بیمه دانا در دومین روز این همایش، در جمع بندی مطالب ارائه شده، بویژه درحوزه کارگروه های برگزار شده ،اظهار داشت: در سال جاری مقرر شد برنامه جامع بازدید از شعب ساماندهی و جلسات مدیریت ها و سرپرستان مناطق به صورت منظم برگزار شود. همچنین مقرر شد نظارت بر حوزه های مالی و وصول مطالبات به طور جدی تر پیگیری و بازاریابی مستمر به منظور جذب پرتفوی های جدید به اجرا درآید.

وی، استانی شدن بودجه روابط عمومی، یکسان سازی تابلوهای شعب در کشور(طرح هویت بصری)، ارائه برنامه های ویژه برای مدیریتVIP، تهیه بانک اطلاعاتی برای بیمه گذاران، آموزش های کاربردی برای ستاد و صف و اعمال بازاریابی بومی و استانی را از اولویت های این شرکت در سال جاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل لازم بین سطوح مختلف سازمان، توانایی های موجود قابلیت بروز بیشتری یافته و در جهت رشد و تعالی بیشتر گام های محکم تری برداشته شود.

دکتر صادق در پایان،وضعیت شرکت را مناسب و آماده جهش بزرگ در زمینه جذب پرتفوهای جدید دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش انگیزه ها، زمینه های لازم برای کسب پرتفوی اقتصادی و سود ده به این شرکت فراهم شود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: