کد خبر: ۷۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 06 May 2016
دستگاه های خودپرداز بانک سینا در سال 94 در زمینه ارائه خدمات بانکی به هموطنان و تحقق اهداف تعیین شده عملکرد مناسبی داشته اند.
دستگاه های خودپرداز بانک سینا در سال 94 در زمینه ارائه خدمات بانکی به هموطنان و تحقق اهداف تعیین شده عملکرد مناسبی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، از مجموع 644 دستگاه خودپرداز این بانک، عملکرد تمامی این دستگاه ها در حد انتظارات و اهداف تعیین شده بوده و سهم به سزایی در تکمیل زنجیره و سبد محصولات فناوری اطلاعات بانک سینا و ارائه خدمات مورد نیاز هموطنان در ساعات مختلف شبانه روز داشته اند. 

بانک سینا در سال های اخیر، سرمایه گذاری های گسترده ای را در زمینه توسعه بسترها و زیرساخت های بانکداری الکترونیک و بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مدرن بانکی به انجام رسانده و توجه به کیفیت و امنیت خدمات را در اولویت کار قرار داده است که نتیجه آن در عملکردها نمایان است.

با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک سینا عملیات متعدد بانکی نظیر انواع انتقال وجه، پرداخت قبوض خدمات شهری و جرایم رانندگی، خرید شارژ، مسدود نمودن کارت های بانک سینا، دریافت رمز دوم، پرداخت اقساط تسهیلات و مانند آن قابل انجام است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: