مدیرعامل بیمه نوین گفت: مهمتر از ارایه دورههای متعدد آموزشی، کیفیسازی آموزش با هدف ارتقای استاندارد مهارتهای شغلی است.
حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین در جمع نمایندگان شعبه اراک با بیان این موضوع تصریحکرد: ارایه و برگزاری دورههای آموزشی برای شبکه فروش از وظایف شرکتهای بیمه است. اما باید توجه داشت، تقویت کیفی شبکه فروش مستلزم مشارکت فعال آنها خواهد بود.
وی با تأکید بر اهمیت تلاش و هدفگذاری نمایندگان اظهارکرد: بخشی از آموزش جنبه فردی آن است. اینکه یک فرد به عنوان نماینده چه میزان تلاش میکند تا با اهتمام خود دانش فنی و شناخت خود را از شغلش بالا ببرد. داشتن دید بیمهای عمیق نسبت به مسائل روز، شناخت بازار و نیاز جامعه و بهرهبرداری از آنها در جهت بهبود عملکرد، بخشی از توانمندیهایی است که نمایندگان موفق در این صنعت با تکیه بر اهداف خود با برنامهریزی دقیق و مدیریت شخصی به آن دست یافتهاند.
کریمخان زند همچنین با اشاره به ظرفیتها و روندهای جدیدی که در شرکت بیمه نوین در حال شکلگیری و تقویت است، افزود: از پارسال طبق برنامهریزیهای صورت گرفته با هدف خدمترسانی مطلوبتر در خدمات ارایه شده، انجام تمام خدمات بیمهای شرکت بیمه نوین از خدمات برونسپاری شده به سمت استفاده از ظرفیتهای داخلی و بهرهگیری از پتانسیلهای نیروی انسانی این شرکت هدایت شده. از آنجایی که مشتریان و رضایت آنها، در ارایه خدمات و ارزشهای بیمه نوین یک اصل است، با این اقدام مدیریت بر زمان، نظم، احترام به حقوق بیمهگذاران بیش از پیش تحت کنترل خواهد بود.
مدیرعامل بیمه نوین ضمن اشاره به فرآیندهای جدید در بخش صدور بیمههای عمر و سرمایهگذاری بر لزوم تلاش مضاعف شبکه فروش تأکید کرد و گفت: جذب پرتفوی بالا در بیمههای عمر و سرمایهگذاری به عنوان ویترین محصولات شرکت بیمه نوین، مستلزم تلاش، جدیت و پشتکار مضاعف شبکه فروش است. همچنین تغییراتی که در فرآیند صدور این بیمهنامه در دستور کار دارد، دربردارنده مزیتهای بسیاری در فرصتهای رقابتی برای شبکه فروش خواهد بود.
همزمان با این نشست، نمایندگان شعبه نیز علاوه بر بیان دیدگاهها و نظرات خود، سؤالات و دغدغههای خود را با مدیرعامل بیمه نوین در میان گذاشتند.