کد خبر: ۶۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 26 April 2016
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری میان‌سال در طی تخریب ناگهانی دیواره‌های بتنی یک استخر کشاورزی بر سرش خبرداد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری میان‌سال در طی تخریب ناگهانی دیواره‌های بتنی یک استخر کشاورزی بر سرش خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار حوادث ایسنا در این باره گفت: در ساعت 15:02 عصر امروز یک مورد حادثه تخریب دیوار یک استخر کشاورزی به سامانه‌ی 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در جاده‌ی خاوران روستای زمان‌آباد اعزام کرد.

وی افزود: پس از رسیدن آتش‌نشانان به محل مشخص شد که حادثه در مجاورت یک استخر کشاورزی به عمق سه متر رخ داده و طراحی استخر به گونه‌ای بود که دو متر از آن روی سطح زمین قرار داشته و با دیوارهای بتنی ساخته شده بود که در این قسمت دو کارگر مشغول کار بودند که ناگهان دیوار بتنی تخریب شده و قطعات بزرگ بتن همراه با آب استخر بر روی این دو کارگر ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات و خارج کردن این افراد اظهار کرد: آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه یکی از کارگران را که چهل‌ سال سن داشت زنده از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. اما کارگر دوم که 45 سال سن داشت در میان قطعه‌های عظیم بتن محبوس شده و متأسفانه پس از خارج کردن جسمش مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

به گفته وی آتش‌نشانان پس از پاکسازی محل به عملیات خود خاتمه داده و جسد نیز به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد.

ملکی همچنین از وقوع حریق در یک انبار لوازم بهداشتی در خیابان ملاصدرا خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 17:13 دقیقه به 125 اعلام شد و سه ایستگاه نیز به محل ایستگاه اعزام شدند که پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشخص شد که حریق در پشت‌بام سه فروشگاه لوازم ساختمانی که آن را با دیوارهای کاذب تبدیل به انباری کرده بودند رخ داده است.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه به مواد و مصالح موجود روی پشت بام خسارتی وارد شد گفت: آتش در حال سرایت به دیگر مغازه‌ها بود که عوامل آتش‌نشانی آن را مهار کردند.

ملکی گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خسارت مالی بر جای گذاشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: