کد خبر: ۶۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 26 April 2016
نماینده بیمه معلم در شعبه تهران بزرگ که توانسته عنوان نماینده برتر کشوری را در میان همه نمایندگان بیمه معلم از آن خود کند، پشتکار و پیگیری را راز موفقیت خود می‌داند.
نماینده بیمه معلم در شعبه تهران بزرگ که توانسته عنوان نماینده برتر کشوری را در میان همه نمایندگان بیمه معلم از آن خود کند، پشتکار و پیگیری را راز موفقیت خود می‌داند.

 طبق اعلام نظام ارزیابی عملکرد نمایندگان شرکت بیمه معلم، بر اساس شاخص‌های نسبت خسارت مناسب، تحقق بودجه ابلاغی، وصول مطالبات صحیح و ترکیب پرتفوی مطلوب، بهرام کریمیان به عنوان نماینده برتر با رتبه اول کشوری انتخاب شد.

وی که از سال ۱۳۸۹ تاکنون نماینده شرکت بیمه معلم است، تاکید کرد که رسیدن به پرتفوی میلیاردی در سال گذشته کار ساده‌ای نبود.

او ادامه داد: همه تلاش من این بود که هم‌زمان با فروش بیمه‌نامه، ترکیب پرتفو را حفظ کنم و از سوی دیگر در بازارهایی که سایر نمایندگان کمتر روی آن تمرکز می‌کنند، فعالیت کردم.

کریمیان با بیان اینکه بیمه‌نامه آتش‌سوزی سهم قابل توجهی در پرتفوی او دارد، اظهار کرد: با وجود این که تحصیلات من در حوزه مهندسی صنایع است، اما حدود ۱۰ سال است که در صنعت بیمه فعالم و البته بیمه معلم را در این بازار، مطلوب می‌دانم.

وی با اشاره به همراهی مدیران بیمه معلم، گفت: در مواردی حتی برای مذاکره از همکاران شعبه تهران بزرگ دعوت کرده‌ام که مرا همراهی کنند، به همین دلیل مذاکره به عقد قراردادهای خوب منجر شد و این همراهی قابل تقدیر است.

به گفته کریمیان، در بازاری که سایر شرکت‌های بیمه با جدیت در تلاش‌اند، نمی‌توان به‌سادگی بیمه‌نامه فروخت، بلکه راز موفقیت در این بازار پیگیری مستمر و دوندگی است.

وی رعایت احترام به مشتری، توجه به نیازهای مشتری و نیز کسب رضایت حداکثری او را از دلایل موفقیتش دانست و گفت: مجموع این روند باعث شد که من بتوانم در کارم موفق باشم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: