کد خبر: ۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 21 April 2016
مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را که به ماسوا فکندی همه سایه هما را
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

فرا رسیدن 13 رجب سالروز سراسر فرخنده میلاد مولود کعبه، حیدر کرار، مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) و روز مرد را به مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در چنین روزی ملائک هلهله سر می دهند و خداوند رحمان نعمتش را بر زمینیان تمام می کند؛ مردی پای بر عرصه گیتی می نهد که آمدنش روشنی بخش آفاق و شجاعتش درسی بس بزرگ برای تمامی ادوار تاریخ است.

در چنین روزی یاور نبوت و پدر امامت پای بر عرصه خاکی می نهد و سکوت کعبه را با آوایی ملکوتی می شکند. ستاره ای که، مهربانی و مظلومیتش آغوشی برای تمام مخلوقات می گشاید و با آمدنش عشق را معنایی دیگر می بخشد هیچ زبانی قادر به وصف خصایل آن امام رحمت و عطوفت نیست؛ مولایی که کلمات در برابر فضایل او مجالی برای خودنمایی ندارند.

پیروی از ولایت حضرت علی(ع) باعث افتخار ماست و نیک می دانیم در سرای باقی، آن حضرت از شیفتگان و پیروان خود نزد خداوند متعال شفاعت خواهد کرد و بر همه ماست که سیره و عدالت مداری آن حضرت را در همه شئون زندگی خود الگو قرار داده و در عمق وجود خود درونی سازیم.
یک بار دیگر فرا رسیدن این عید مبارک را به همه هم میهنان تبریک و تهنیت عرض کرده، امید است با پیروی از منش و سلوک آن حضرت منشا خیر و برکت برای خود و جامعه باشیم.

علی صدقی
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: