کد خبر: ۶۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 17 April 2016
سخنگوی فولکس واگن در این باره اظهار کرد افزایش تخفیفهای این شرکت در آلمان مشابه رقیبان است. بعلاوه تخفیف یک شیوه معمول است که به این شرکت امکان می‌دهد در برابر پیشنهادهای مشابه رقیبان، واکنش منعطفی داشته باشد.
طبق گزارش یک مجله بازرگانی آلمانی، فولکس واگن پس از اعتراف به استفاده از نرم افزار برای تقلب در تستهای آلایندگی خودروهای دیزلی، برای جذب مشتریان در بازار خانگی خود تخفیفهای بیشتری می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مجله "اتوموبیل ووچه" در گزارشی نوشت: فولکس واگن تلاش می‌کند با افزایش تخفیف به 1681 یورو (1896 دلار) در ماه‌های آوریل و مه برای مبادله خودروهای دست دوم، مشتریانش را از رفتن به سوی خودروسازان دیگر منصرف کند.

سخنگوی فولکس واگن در این باره اظهار کرد افزایش تخفیفهای این شرکت در آلمان مشابه رقیبان است. بعلاوه تخفیف یک شیوه معمول است که به این شرکت امکان می‌دهد در برابر پیشنهادهای مشابه رقیبان، واکنش منعطفی داشته باشد.

مجله "اتوموبیل ووچه" به نامه توماس زان، مدیر بازاریابی و فروش خودروهای سواری فولکس واگن به واسطه‌های فروش اشاره کرد که در آن اذعان شده بود فولکس واگن نتوانسته برخلاف پیش بینی‌ها، به سرعت اعتماد مشتریان را جلب کند و تاخیر در اصلاح مدلهای آلاینده "پاسات" مایوس کننده عنوان شده است.

بر اساس گزارش رویترز، این مجله همچنین گزارش داد مانفرد بورد، مدیر تضمین کیفیت برند فولکس واگن مسوول رسیدگی به بحران آلایندگی در اروپا شده است.

در شرایطی که فولکس واگن همچنان درگیر پیامدهای افشای دستکاری خودروهای دیزلی و تقلب در تستهای آلایندگی است، فروش برند فولکس واگن در ماه مارس به کاهش ادامه داد اما روند کاهش در مقایسه با ماه فوریه کندتر شد.

تحویل جهانی خودروهای سواری برند فولکس واگن که بزرگترین برند گروه خودروسازی فولکس واگن است، 2.7 درصد در ماه مارس کاهش یافت که شانزدهمین کاهش ماهانه در 18 ماه گذشته بود و میزان کاهش فروش سه ماهه اول را به 1.3 درصد یا 1.46 میلیون دستگاه خودرو رساند.

کاهش فروش ماه گذشته کمتر از اُفت 4.7 درصدی در فوریه بود در حالیکه در مدت مذکور فروش خودروهای همه برندها در اروپا 5.7 درصد رشد داشت.

مدلهای برند فولکس واگن شامل آمار فروش آئودی و پورشه نیست و قرار است آمار فروش برندهای مذکور به صورت جداگانه منتشر شود.

به گفته تحلیلگران، اعتماد مشتریان به برند فولکس واگن به دلیل مسکوت ماندن فراخوان خودروهای آلاینده و فروش مدلهای دیزلی در آمریکا لطمه دیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: