کد خبر: ۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - 12 April 2016
بانکداری ایرانی –سهام بیمه پارسیان در سال 95 با جهش قیمتی کار خودرا آغاز کرد . و تنها در 5 روز کاری در هفته دوم 25 درصد بازدهی برای سهامدارن خود ساخت. این بیمه گر بورسی دارای سود سالانه 678ریال و رتبه ریسک معاملاتی4.91 با ابزار P/E است.
 بانکداری ایرانی –سهام بیمه پارسیان در سال 95 با جهش قیمتی کار خودرا آغاز کرد .  و تنها در  5 روز کاری در هفته دوم 25 درصد بازدهی برای سهامدارن خود ساخت.  این بیمه گر بورسی دارای سود سالانه  678ریال و  رتبه ریسک معاملاتی4.91 با ابزار P/E  است. 

بیمه پارسیان همواره اعلام کرده است که رسالتش ، ايجاد سازماني جهاني تراز ، رقابت پذير، متعهد نسبت به جامعه و پيشگام درارائه خدمات متمايز به اشخاص حقيقي  وحقوقي  براي پوشش ريسک ها  و جبران خسارت ها  و همچنين ارائه خدمات مشاوره در زمينه مديريت ريسک و ايمني (شناخت ،  ارزيابي ، تجزيه،تحليل و تفکيک  ريسک ) جهت اخذ صحيح ترين  بيمه نامه ها جهت تامين و  گسترش حداکثر پوشش بيمه اي همراه با کاهش هزينه هاي بيمه گذار مي باشد. 

علاوه بر این ، در روز نهم اسفندماه سال 94 روز ملي حمايت از مصرف كنندگان در مركز بين‌المللي همايش هاي صداوسيماي ج.ا.ا همايشي از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان با حضور نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، وزير صنعت، معدن و تجارت و معاونين اين وزارتخانه و مديران سازمان هاي مختلف ،كارشناسان و توليد كنندگان برگزارشد و تنديس نقره‌اي رعايت حقوق مصرف كنندگان با توجه به رعابت حقوق مشتري و تكريم ارباب رجوع و فاكتورهاي ارزيابي سازمان ذيربط به شركت بيمه پارسيان اهدا گرديد. این بیمه در سال 95 اعلام کرده است که 16هزار و 431 میلیون ریال حق بیمه  کسب خواهد کرد که معادل 10درصد رشد خواهدبود.  

این بیمه گر  در سال 95 معادل 13هزار و 684 میلیون ریال  درآمد کسب خواهد کرد که رشدی 27درصدی نسبت به سال 94 که 10هزار و 745میلیون ریال درآمد داشت تجربه کرد. 

 به گزارش بانكداري ايراني ،خدمات بیمه پارسیان عبارتند از بیمه خودرو ، بیمه عمر ، بیمه آتش سوزی ، بیمه مسوولیت ، بیمه باربری ، بیمه حوادث ، بیمه درمان و بیمه مهندسی است . و با این عوامل بیمه پارسیان در سال 95 افزایش 15 درصدی سود را شاهد خواهد بود و رقم  1هزار و 355میلیون ریال سود کسب خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: