کد خبر: ۶۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 10 April 2016
در پایان معاملات امروز نماد سه شرکت بورسی برای افزایش سرمایه بسته می شود تا امکان برگزاری مجمع فوق العاده سه شنبه جاری فراهم شود.
در پایان معاملات امروز نماد سه شرکت بورسی برای افزایش سرمایه بسته می شود تا امکان برگزاری مجمع فوق العاده سه شنبه جاری فراهم شود.

 در پی صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت های چادرملو، مخابرات و مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، این سه شرکت زمان برگزاری مجمع فوق العاده را سه شنبه جاری تعیین کرده اند. به همین دلیل نماد این سه در پایان معاملات امروز بسته می شود.

براساس این گزارش، مجمع "کچاد" که ساعت 9 سه شنبه 24 فروردین در مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار برگزار خواهد شد، در مورد افزایش سرمایه بیش از 1.1 هزار میلیارد تومانی تصمیم گیری خواهد کرد که از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تکمیل و اجرای طرح های توسعه انجام خواهد شد.

شرکت مخابرات هم بعد از به تنفس کشیده شدن دو مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده برای افزایش سرمایه 31 درصدی و انتخاب اعضای هیات مدیره در 26 اسفند و 10 فروردین ، نوبت سوم این دو مجمع را ساعت 9 و 9:30 سه شنبه تعیین کرده که در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

مجمع "ثاباد" که ساعت 10 در مشهد برگزار خواهد شد ، با توجه به مجوز افزایش سرمایه 5 میلیارد تومانی ، سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی را به 25 میلیارد تومان خواهد رساند. این افزایش سرمایه از مطالبات سهامداران و آورده نقدی بوده و صرف اجرای پروژه آرامش مشهد خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: