کد خبر: ۶۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - 09 April 2016
صادق مختاری‌ایروانلو و علی شهنازی از کارشناسان بیمه‌کوثر با شرکت در نهمین دوره آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در سطح مقدماتی، موفق به اخذ گواهینامه شدند.
معاون طرح و توسعه بیمه کوثر گفت: اخذ گواهینامه انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه از سوی کارشناسان بیمه‌کوثر معیار افزایش سطح استاندارد فرایندهای اجرایی و کارایی کارشناسان شرکت است.

صادق مختاری‌ایروانلو و علی شهنازی از کارشناسان بیمه‌کوثر با شرکت در نهمین دوره آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در سطح مقدماتی، موفق به اخذ گواهینامه شدند.

سیدمحمود هاشمی، معاون طرح و توسعه بیمه کوثر توضیح داد: در ادامه حضور موفق کارشناسان شرکت در آزمون‌های انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه، مختاری ایروانلو و شهنازی موفق به کسب رتبه‌های 101 و 124 شدند که در این آزمون از 515 نفر شرکت کننده، 159نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.

وی افزود: یازده نفر از کارشناسان شرکت در راستای افزایش سطح علمی و در نهایت ارتقای ارایه خدمات بیمه‌ای به آحاد جامعه در این آزمون شرکت کردند.

معاون طرح و توسعه شرکت تلاش کارشناسان و کسب گواهینامه از انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه را عامل افزایش صلاحیت حرفه‌ای و دانش شرکت به شیوه‌ای اثربخش و کارا برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ارایه طرح‌ها و برنامه‌های جدید در راستای افزایش ارایه خدمات به بیمه‌شدگان و رضایت‌مندی آن‌ها و نیز تسریع و تسهیل در فرایند ارایه خدمات به مشتریان از جمله مزایای شرکت کارشناسان در آزمون‌های مراکز علمی و کسب گواهینامه توسط آن‌ها است.

وی یادامه داد: کارشناسان شرکت با حضور در آزمون‌های انجمن حرفه‌ای و نیز ارایه مقالات در کنفرانس‌های ملی و همایش‌های تخصصی توانستند گام‌هایی هرچند کوچک را در ارتقای صنعت بیمه بردارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: