کد خبر: ۶۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - 06 April 2016
با همدلی و همزبانی کارکنان بیمه آسیا و شبکه فروش توانسته ایم در رشدوترکیب پرتفو، افزایش ذخیره ریاضی،افزایش نسبت کل ذخیره به فروش،پرداخت به روز خسارت و معوقات و افزایش سپرد ه های بانکی ،موفقیت های چشمگیری را بدست آوریم.
تداوم موفقیت ها در حوزه های فنی، مالی و پرسنلی ،راهبرد بیمه آسیا در سال 1395 است.
 
به گزارش روابط عمومي بيمه آسيا،دکتر کاردگر ،نايب رئيس هيات مديره و 
مدير عامل بيمه آسيا
 در ويژه برنامه ديد و بازديد نوروزي کارکنان با اشاره به پيام نوروزي مقام معظم رهبري ،گفت:مهم ترين راهبرد بيمه آسيا در سال 1395 تداوم روند موفقیت ها در حوزه های فنی،مالی و پرسنلی  است و اميدواريم با تلاش و همت خانواده بزرگ بيمه آسيا جايگاه شايسته بيمه آسيا در صنعت بيمه کشور را حفظ و در جهت تداوم این موفقیت ها  اقدام کنیم.

مدير عامل بيمه آسيا ضمن اظهار خشنودی از حضور 30ماهه خود در بیمه آسیا اظهار داشت: با همدلی و همزبانی کارکنان بیمه آسیا و شبکه فروش توانسته ایم در رشدوترکیب پرتفو، افزایش ذخیره ریاضی،افزایش نسبت کل ذخیره به فروش،پرداخت به روز خسارت و معوقات و افزایش سپرد ه های بانکی ،موفقیت های چشمگیری را بدست آوریم.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تاکید بر ارزیابی مثبت مراجع ناظر از روند رو به رشد بیمه آسیا و کسب رتبه اول درگروه موسسات بیمه ای صد شرکت برتر کشور برای دومین سال متوالی ،بیان داشت : در حال حاضر بیمه آسیا در حوزه های فنی ،مالی و پرسنلی از وضعیت مناسبی برخوردار است و تحقق این مهم جز با بهره مندی از فرصت ها ورفع مشکلات امکان پذیر نبوده است.

دکترکاردگر با تصریح تداوم نظارت و کنترل و وصول مطالبات در سال جديد،گفت : نظارت و کنترل در دو حوزه صدور و پرداخت خسارت بيش از پيش و با قدرت و توان بيشتر در جهت تبیین  توانمندی های بیمه آسیا ادامه خواهد يافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: