کد خبر: ۶۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - 27 March 2016
جلسه‌ی شورای راهبردی پایگاه میراث فرهنگی ماسوله با هدف برطرف شدن مشکلات و موانع طرح گازرسانی شهر تاریخی ماسوله برگزار شد.
مصطفی پورعلی (مدیر پایگاه میراث فرهنگی ماسوله) با اعلام این خبر گفت: در این جلسه طرح کلی سیمای پهنه‌ی میانی اسدمحله‌ی ماسوله، سیاست‌های اجرایی، مشکلات و موانع طرح گازرسانی شهر تاریخی ماسوله و نیز برنامه‌های اجرایی حفاظت از بستر صخره‌ای بافت تاریخی به تصویب رسید.

به گفته‌ی وی طرح کلی سیمای «اسدمحله» با رعایت مسایل سیمای کالبدی مطالعات باستان‌شناسی و اسناد حقوقی مالکانه پس از دو جلسه و بررسی نهایی از سوی اعضای شورا به تصویب رسیده است.

او همچنین درباره‌ی طرح گازرسانی شهر تاریخی ماسوله با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به تأمین گرمایش آسان بناهای واقع در بافت تاریخی ماسوله به ویژه در ایام سرد سال گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت گاز استان، شهرداری و شورای اسلامی ماسوله برگزار شد، موانع اجرای طرح از جمله برخی محدودیت‌ها برای عرض و عمق بسیار کم شوارع و همچنین آسیب‌های ناشی از اجرای طرح بر سیمای اصیل بافت مورد توجه قرار گرفت.

براساس این گزارش، محمد حسن محبعلی، مهدی مجابی، نیکروز مبرهن شفیعی، علیضا قلی‌نژاد، مهدی رهبر، فرهاد تهرانی، رضا علیزاده و محمدرضا باقریان اعضای شورای راهبردی پایگاه ماسوله را تشکیل می‌دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: