کد خبر: ۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - 19 March 2016

مدیر عمل پست بانک "پیام نوروزی دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران"
برآمد باد صبح و بوی نوروز به‌کام دوستان و بخت پیروز
بهار می‌آید، همراه با نسیم روح نوازش، عطرافشانی نوروز آغاز می‌شود. بهار نماد اراده الهی و هنگامه تجلی پرودگار بر بستر طبیعت است و خدای رحمان نوید آغاز سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشته است. 

صدای پای بهار، دعوت دوباره زیستن است و صدای موسیقی دل‌انگیز حیات در آفرینش است. نوروز در قلب ما قاب شده است. سنت دیرینه‌ای که با آمدنش نو می‌شویم و بذر محبت را در پهندشت ایران اسلامی می‌کاریم و شکفتن دوباره گل‌ها را به تماشا می نشینیم، نوروز یادآور پیوند دل و طبیعت است و نوروز شادی هدیه می‌دهد، بهار و نوروز مظهر روشنائی و گرمای دل‌ها و جان‌ها هستند. 

امید است که در سال جدید با تکیه بر تجارب گذشته و همراهی و همدلی همه همکاران سخت‌کوش و تلاشگر مجموعه پست بانک ایران بتوانیم عرصه جدیدی را در صحنه بانکداری کشورمان به معرض تماشا بگذاریم که هم صاحبان سرمایه و سرمایه‌گذاران و باجه‌های نمایندگی و هم هموطنان در سراسر کشور از این موهبت بهره‌مند شوند و برگ زرین دیگری از شکوفائی پست بانک ایران را در تحول اقتصادی کشورمان، شاهد باشیم. 

فرصت را غنیمت شمرده نوروز باستانی را به یکایک همکاران عزیزم در پست‌بانک‌ایران و خانواده‌های محترمشان، سهامداران و کلیه هموطنان مهربانم بویژه مشتریان عزیز این بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت می‌گویم. سالی سرشار از بهروزی، مهرورزی، شادکامی و شادمانی برایتان آرزومندم.

خسرو فرحی 


"پیام نوروزی مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران"


ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافرزوی

بهار می‌آید تا دلها بتپد و جهان به عشق بارور شود چه شکوهی دارد نوروز، سنت دیرینه و ماندگار که با شکوفه‌ها گذشته را به امروز پیوند می‌دهد و عطرافشانی باغ و گل‌ و سبزه، لبها را به لبخند می‌گشاید و دلها را به خدا پیوند می‌دهد.
بهار می‌آید؛ روز نوی ایرانیان با بهار آغاز می‌شود و نوروز جلوه‌ای از عشق الهی است که در معرفت زمین میل به زیستن را امید می‌بخشد.

پست‌بانک ایران؛ مردمی‌ترین ‌بانک کشور و کارکنانی که همه، ایران را دوست می‌دارند و در شهر و روستا گسترده‌اند در بیست سالگی جوان برومندی شده که میل شکفتن پیدا کرده است و همه تلاشگرانِ موفق شدن این جوان رعنا، دلهایشان را به مهر سپرده‌اند و دستهایشان را به تلاش و چشمهایشان را به فردایی بهتر دوخته‌اند. ایران عزیز و مردمان فرهیخته‌‌اش همواره با امید زیسته‌اند. دولت تدبیر و امید به فردایی زیبا و رفاه همه، دل بسته است. پست‌بانک ایران رونق اقتصادی در سراسر میهن اسلامیمان را هدفگذاری کرده است و این حرکت با همدلی و همراهی و خردورزی و مدیریت هوشمندانه مجموعه مدیران و کارکنان همیشه در تکاپو و تلاش برای رفاه عموم جامعه ایران اسلامی محقق خواهد شد . فرصت را غنیمت شمرده سالی پربار و نوروزی شادکام برای همه عزیزانم در پست‌بانک ایران و خانواده محترمشان آرزو می نمایم.
محمود حسن‌زاده


"پیام نوروزی دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران"

از همه سوی جهان جلوه او می بینم جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم 
با آغاز فصل بهار، بار دیگر زمین نفس می‌گیرد. نهال دوستی می‌شکفد و درختان سبز لانه‌ گرمی برای پرندگان خسته‌ می‌شود و رویش زمین و طبیعت رونقی دوباره به بوستان و مرغزارها می‌دهد. آری، بهار جلوه عظمت و جلال و شکوه پروردگار جهانیان و سرآغاز تازه شدن، تحول و دگرگونی است. طلیعه بهار، نوروزی است که بلبلان نغمه زندگی و دوستی سر میدهند. نوروز؛ تبلور دگرگونی، سرآغاز موسم رویش طبیعت؛ تجلی مهر و مودت و عشق به ایزد لایزال و شروع فصلی دیگر برای حیات نبات و بنات است. نـوروز مظهر جشن شکوهمند ایران باستان و جلوه فرهنگ غنی است که در تاریخ بشریت همواره تابناک است. 

مروری بر عملکرد پست‌بانک‌ایران طی دو دهه اخیر؛ بیانگر نقش بی‌نظیر و بی‌بدیل آن در عرصه‌های خدمت‌رسانی به‌هموطنان دراقصی نقاط کشور و ایفای مسئولیت اجتماعی به ویژه در نقاط روستائی و دوردست است و همچنین نقطه عطفی درنظام بانکی کشور می‌باشد. مصداق بارز این ادعا، تأئید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزراء، استانداران، نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، فرمانداران، بخشداران و دهیاران، ائمه جماعت و بسیاری از مسئولان اجرائی کشور است که بارها بر اثرگذاری آن در اقتصاد کشور و خدمت‌رسانی بی‌نظیر آن درسطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق غیربرخوردار به‌منظور کمک به گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی و توسعه پایدار و پیشرفت این مناطق تأکید نموده و دارند. 

رویکرد گسترش خدمات متنوع بانکی توسط پست‌بانک‌ایران در گستره پهناور کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و بسترهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین توجه ویژه وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک‌ مرکزی، استفاده از توانمندی‌های بخش‌ خصوصی و حمایت جدی از فعالان حوزه‌های IT و ICT با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی جهت تحقق این مهم در راستای کمک به عملیاتی کردن برنامه‌های دولت تدبیر و امید به ویژه گسترش دولت الکترونیک، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکارها افق جدیدی است که مورد توجه خاص قرار گرفته است. دستیابی به اهداف تعیین شده و تحقق رسالت بلند پست بانک ایران در این عرصه، نویدبخش آینده‌ای روشن است که همه اینها مدیون تلاش و همت مضاعف تک‌تک کارکنان و کارگزاران صدیق و خدمتگزار می‌باشد.

کسب تجارب گران‌سنگ توسط زحمتکشان این بانک در عرصه خدمت‌ به جامعه از جمله؛ محرومان، دوردستان و مرزنشینان نشانگر پشتوانه‌ای بس عظیم و ماندگار برای این بانک مردمی است که حاصل دسترنج شما عزیزان می‌باشد. پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی، وجود فضای رقابتی تنگاتنگ، شرایط زمانی و تنوع نیازها و خواسته‌های مشتریان، همه و همه موجب ایجاد تحول بنیادین در نگرش و تفکر سازمان‌ها و کارکنان آن و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده شده که پست بانک ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. 

ما برآنیم با این نگاه و با بهره‌گیری از تکنولوژی و نوآوری‌های روز و اصلاح برخی از فرآیندها و ایجاد تسهیل در امر خدمت‌رسانی به هموطنان مخصوصاً فعالان عرصه‌های تولید، اشتغال‌زائی و دانش‌بنیان همانند گذشته گام‌های بلندی برداشته و جایگاه خود را در نظام بانکی کشور بیش از پیش مستحکم‌تر سازیم. به خوبی می‌دانیم که می‌توانیم چون درگذشته آن را اثبات کرده‌ایم. البته هرگز فراموش نخواهیم کرد؛ نام نیک و همت بلند آنهائی که تاریخچه پست‌بانک‌ایران را رقم زده‌اند و اینک در بین ما نیستند.

درپایان ضمن تبریک سال نو به همکاران ارجمند و پرتلاش، بازنسشتگان و خانواده‌هایشان، دست تمامی آنان را در جای‌جای این مرز و بوم به نشانه سپاس و امتنان و تقدیر از زحمات بی‌دریغشان به گرمی می‌فشارم. امیدوارم در سایه حضرت حق و الطاف بی‌کرانش موفق و پایدار باشید. انشاء‌الله 
غلامحسین صباغی 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: