کد خبر: ۶۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 14 March 2016
پیش بینی می کنم در سال 95، میلیاردها دلار منابع خارجی به سمت کشورمان در بخش های مختلف اقتصادی و صنایع مهم، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع معدنی خواهد آمد.
 روزنامه اطلاعات در شماره دوشنبه 24 اسفند در تشریح تیتر یک، در گفت و گو با معاون اول رئیس جمهوری، نوشت: پیش بینی می کنم در سال 95، میلیاردها دلار منابع خارجی به سمت کشورمان در بخش های مختلف اقتصادی و صنایع مهم، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع معدنی خواهد آمد.

این روزنامه با بررسی عنوان تشییع پیکرهای 111شهید دفاع مقدس در 17استان، آورد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع و تدفین 111 شهید گمنام در 17 استان کشور با حضور خانواده های معظم شهدا و عزاداران فاطمی برگزار شد. ‏امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در محله شهرک قمربنی هاشم(ع) نیروی زمینی ارتش درتهران، حفظ وحدت در کشور را مایه خوشحالی شهدا دانست و گفت: تبعیت از رهبری روح شهدا را شاد خواهد کرد. 

روزنامه اطلاعات با درج عنوان سردار سلیمانی: ایران به دنبال ماجراجویی نیست، نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که جمهوری اسلامی به دنبال ماجراجویی نیست، گفت: چون اصول آگاهی بخش جمهوری اسلامی تشابهی با اصول دشمنان ندارد، آن را بر نمی تابند و ماجراجویی می نامند. به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای مسجد الرسول شهر کرمان افزود: برخی نیز در کشور ما نادانسته همین موضوع را تبلیغ می کنند زیرا نمی دانند که کار گریز از مرکزی از سوی ایران در دنیا انجام نمی شود.

حجت الاسلام حمیدزاده در مراسم سالگرد ارتحال یادگار گرامی حضرت امام: همه کوشش مرحوم حاج احمد آقا(ره)، حراست از اندیشه های امام راحل بود، دیگر عنوان این روزنامه است در تشریح آن مطلب می خوانیم: حجت الاسلام و المسلمین حمید زاده خطیب دینی با بیان این که همه کوشش مرحوم یادگار امام در زندگی خویش، حراست از اندیشه امام راحل بود، اظهار داشت: جا داشت که مجلسی به وسعت ایران برای این عزیز تشکیل شود؛ گرچه قلب انقلاب در بیت امام می تپد و حرم امام کانون پر جاذبه ای برای همه انقلابیون و وفاداران به نهضت امام است، لذا وقتی صحبت از گرامیداشت سالگشت درگذشت حاج احمد آقا به میان می آید، به همه دل های امام باور توسعه می یابد. 

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان رئیس جمهوری: حرمین اهل بیت(ع) خط قرمز ماست، آورد: رئیس جمهوری در سومین همایش بزرگداشت روز شهید، با تجلیل و ستایش از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و صبر و مقاومت خانواده معظم این شهدای گرانقدر، تاکید کرد؛ ما پیش از این هم اعلام کردیم که حرمین اهل بیت(ع) خط قرمز ماست و اگر تروریست ها بخواهند به حرم اهل بیت (ع) تجاوز و اهانت کنند، سکوت و تحمل نکرده و ایستادگی خواهیم کرد.
«تروریست ها با موشک شهرهای شیعه نشین سوریه را گلوله باران کردند» دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه اطلاعات در ضمیمه امروز خود ویژه نامه ای را با عنوان «نوروزنامه» منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: