کد خبر: ۶۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - 10 March 2016
معاون اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که این نهاد در چهار سال گذشته برای ٤٠٠ هزار نفر از مددجویان اشتغالزایی کرده است.
 معاون اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که این نهاد در چهار سال گذشته برای ٤٠٠ هزار نفر از مددجویان اشتغالزایی کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد امید روز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد از اقداماتی که توجیه اقتصادی داشته باشد در زمینه اشتغالزایی حمایت می کند. 

وی با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد به دنبال توانمند سازی مددجویان است تا آمار بیکاری در کشور را کاهش دهد.

معاون کمیته امداد کشور با اشاره به اشتغال زایی این نهاد از سال ٩١ تاکنون عنوان کرد: ٨٢درصد اعتبار مورد نیاز برای این اشتغالزایی از منابع بانک ها تامین شده است. 

امید، با بیان اینکه بانک ها امسال 12 هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته اند گفت: تاکنون 9 هزار میلیارد ریال از این میزان تحقق پیدا کرده که کرمانشاه جز استان های برتر استان در اخذ سرمایه است. 

وی به حمایت کمیته امداد از فرش بافان اشاره کرد و اظهارداشت: کمیته امداد حاضر است محصول فرش را از تولید کنندکان کرمانشاهی خریداری کند. 

معاون کمیته امداد اعلام کرد: ما حاضریم در سال ٩٥ تفاهمنامه ای را امضا کنیم تا افراد غیرمددجو را نیز مورد حمایت قرار دهیم. 

از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه بیش از 150 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: