کد خبر: ۶۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016
علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به نطق میان دستور حسینی صدر که از قول بابک زنجانی درباره شخصی به نام «میم.سین» صحبت کرد گفت: آخرش هم ما نفهمیدیم این میم سین کیست!
  روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه 19 اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: آنقدر در بازگرداندن پول های ناشی از فروش نفت امروز و فردا شد که سر انجام بابک زنجانی به اتهام افساد فی الارض، به اعدام محکوم شد. دیروز مجلس هم تحت تاثیر حکم اعدامی بود که برای بابک زنجانی صادر شده است. علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به نطق میان دستور حسینی صدر که از قول بابک زنجانی درباره شخصی به نام «میم.سین» صحبت کرد گفت: آخرش هم ما نفهمیدیم این میم سین کیست!

این روزنامه با اشاره به عنوان نمی توان برای رضای خدا به دیگران اتهام زد، از قول حجت الاسلام سید حسن خمینی آورد: همان گونه که امام می فرمودند کسی نمی تواند برای خدا دروغ بگوید، غیبت کند و تهمت بزند (ن.ک: جهاد اکبر ص39، 48 و...)، یک سیاستمدار نمی تواند بگوید من برای رضای خدا دیگران را به انواع اتهامات متهم می کنم، اگر چنین گفت دروغ می گوید و در ایمان خود مشکل دارد. او نمی تواند برای رضای خدا به دیگران تهمت بزند یا تمسخر کند؛ البته او ممکن است خودش هم نداند که دروغ می گوید و ناخواسته به نام رضای خدا، اما فقط برای پیروزی خودش دست به این رفتارها می زند.
فرصت 3 ماهه برای حذف یارانه ها، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: در حالی که بنا به وعده دولت فردا شب آخرین یارانه سال 94 به حساب دریافت کنندگان یارانه نقدی واریز می شود، مصوبه جدیدی درباره حذف یارانه بگیران به تصویب رسیده است. دوشنبه شب مجلس در جریان بررسی برنامه ششم توسعه که منجر به تمدید برنامه پنجم شد، مصوبه ای درباره حذف یارانه بگیران نیز داشت. کمیسیون تلفیق تصویب کرد که باید دولت تا تیرماه یارانه چند گروه خاص را قطع کند.

این روزنامه با انتخاب عنوان کلاهبرداری عجیب زندانیان از 11 هزار نفر، از قول سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتا می نویسد: با پیگیری های انجام شده و بررسی های ماموران، با باندی مواجه شدیم که دارای 23 عضو بود و بیش از 80 درصد از اعضای آن نیز داخل زندان بودند و احکام سنگینی داشتند؛ به طوریکه 11 نفر از آنها به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف به اعدام محکوم شده و در واقع چیزی برای از دست دادن نداشتند. اعضای این باند اقدام به کلاهبرداری 80 میلیارد تومانی از 11 هزار نفر کرده بودند، البته پیش بینی می شود که تعداد شاکیان به 14 هزار نفر افزایش پیدا کند.

روزنامه آرمان با درج عنوان آخرین اجلاس زعمای اصولگرا، نوشت: دیروز روز نمایش اخلاق در مجلس خبرگان رهبری بود؛ روزی که اعضای این مجلس مانند همیشه نشان دادند اخلاق اولویت نخست آنهاست. دیروز در اجلاسیه نوزدهم خبرگان چهارم برای آخرین بار بود که برخی اعضای این مجلس همدیگر را در جامه عضو ملاقات می کردند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «مقام معظم رهبری پس از غرس یک اصله نهال: حراست از فضای سبز وظیفه مردم و مسئولان است»، «چراغ سبز کانادا به ایران» و «وکیل بابک زنجانی: دلیلی ندارد که زنجانی پول را بازنگرداند» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان های «روزگار زنان ایران» و«چرایی ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان» را به ترتیب به قلم آذر منصوری و سیدفاضل موسوی انتشار داد و در ستون سرمقاله عنوان «اتمام بازی دوگانه ترکیه» را به قلم علی اکبرفرازی کارشناس مسائل بین المللی به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: