کد خبر: ۶۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به تحلیلی درباره سخنرانی اخیر رییس جمهوری در یزد اختصاص داده است.
 روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به تحلیلی درباره سخنرانی اخیر رییس جمهوری در یزد اختصاص داده است.

 این روزنامه در گزارش روز سه شنبه خود اشاره کرده آقای روحانی که در رقابت های انتخاباتی سال 92 وعده تحول اقتصادی طی 100 روز نخست کار دولت را داده بود، روز گذشته پس از گذشت بیش از 900 روز از عمر دولت یازدهم، قول داد شکوفایی و رونق اقتصادی کشور در سال 95 محقق شود.

مدال خدمت به آستان قدس رضوی(ع) بر سینه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان تیتر دیگری از روزنامه کیهان است که در آن اشاره شده حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با صدور حکمی حجت الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.

مسکو، تهران، آنکارا عنوان یادداشت روز روزنامه کیهان به قلم سعدالله زارعی است. در این یادداشت آمده است: حضور احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه و همزمان با آن حضور بوگدانف فرستاده ویژه پوتین رئیس جمهور روسیه در تهران «بسیار مهم» تلقی شده است. در این میان بعضی از مراکز سیاسی با تمرکز روی بحران سوریه گفته اند این دو سفر نشان می دهد که تهران در حال برقرار کردن یک تعادل منطقه ای به نفع سوریه است و ایفای چنین نقشی فقط از ایران برمی آید.

حزب الله سپر امت است و آل سعود خائن به جهان عرب، پرداخت وام 500 میلیون تومانی به اعضای هیئت مدیره قانونی است!، فرانسه به آل سعود نشان افتخار مبارزه با افراط گرایی داد!، از تغییر مواضع ترکیه و نزدیکی به ایران خبر می دهد و خطر جدی در کمین ذخایر زیستی و ژنتیکی ایران دیگر تیترهای این روزنامه است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: