کد خبر: ۶۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
دولت در دوران انتخابات بارها اعلام کرد که قرار است علاوه بر چرخ سانتریفیوژها چرخ زندگی مردم نیز بچرخد و بر همین اساس کارگران می گویند مسئولان باید امسال براساس همین گفته عمل کنند.
 روزنامه جام جم در شماره سه شنبه 18 اسفند در تشریح تیتر یک، به نقل از علی دهقان کیا، نایب رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران نوشت: یادآوری می کنم دولت در دوران انتخابات بارها اعلام کرد که قرار است علاوه بر چرخ سانتریفیوژها چرخ زندگی مردم نیز بچرخد و بر همین اساس کارگران می گویند مسئولان باید امسال براساس همین گفته عمل کنند.

این روزنامه با انتشار عنوان خدمت به زائران در صدر برنامه های آستان قدس، آورد: در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در بخشی از متن حکم رهبر انقلاب اسلامی آمده است: خدمتگزاری آستان قدس رضوی، افتخار معنوی بزرگ و زمینه بهره مندی از روحانیت آن خورشید فروزان و تقرّب به ساحت ولایت آن مهر درخشان است. این فرصت کم نظیر را مغتنم بشمارید و همه توش و توان خود را مصروف آن سازید و سرمایه های معنوی را که بحمدالله از آن برخوردارید، در پرتو آن افزایش دهید.

روزنامه جام جم با درج عنوان رقابت 1+5 فیلم برای فتح گیشه نوروزی، نوشت: درحالی که رضا عطاران دو هفته ای است با فیلم «من سالوادور نیستم» در سینماها به پیشواز و استقبالِ نوروز رفته، اسامی دیگر فیلم های اکران نوروز سال 95 هم قطعی شد و پولسازترین بازیگر این سال های سینمای ایران برای فتح گیشه ها باید با رقیبان سرسختی چون پرویز پرستویی، رضا کیانیان و پیمان معادی دست و پنجه نرم کند. ضمن این که حضور فیلم «بادیگارد» حاتمی کیا را هم باید از نکات ویژه اکران نوروزی دانست و انتظار می رود

رقابت آن با فیلم «ابد و یک روز»، سینمای ایران را بهاری تر از همیشه کند. بادیگارد، ابد و یک روز، کفشهایم کو؟، خشم و هیاهو، پنجاه کیلو آلبالو و من سالوادور نیستم فیلم های اکران نوروز 95 هستند.

مسابقه «نشان امید» در قاب نوروز شبکه 5، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: تصویربرداری مسابقه «نشان امید» به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی در مجموعه آموزشی آتش نشانی واقع در صالح آباد ادامه دارد و این مسابقه قرار است در ایام نوروز با اجرای محمد سلوکی از شبکه پنج پخش شود.

هدف از تولید این مسابقه ترویج فرهنگ کار و تلاش برای مخاطبان است. محمد تورنگ، مدیر گروه مناسبت های شبکه پنج درباره تولید مسابقه نشان امید به جام جم گفت: با توجه به این که ترویج فرهنگ کار و تلاش به عنوان ماموریت شبکه پنج تعریف شده، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در قالب یک مسابقه و پرداختن به حرفه آتش نشانی به این موضوع بپردازیم.

روزنامه جام جم با انتخاب عنوان خبرهای خوش برای زوج های نابارور، آورد: خبرهای خوش تازه ای از تمرکز وزارت بهداشت برای کمک به زوج های نابارور و رفع این محدودیت ها حکایت دارد. دیروز محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد که 24 مرکز موجود درمان ناباروری در طول سال آینده تجهیز و بازسازی می شوند. همچنین به گفته این مقام مسئول، هفت مرکز سطح 3 و 10 و مرکز سطح 2 نیز به مجموعه مراکز درمان ناباروری کشور اضافه می شود،

 به گونه ای که تا پایان سال آینده، پوشش قابل قبولی در حوزه ناباروری در همه استان های کشور ایجاد خواهد شد.
این روزنامه یادداشت «حاشیه ها به زیان جامعه کارگری است» را به قلم محسن ایزدخواه کارشناس بازار کار و اقتصاددان منتشر کرد و در بخش سخن روز به عنوان «چالش دوگانه سازمان همکاری اسلامی» به قلم مراد عنادی مدیرمسئول پرداخت.

روزنامه جام جم در ضمیمه جام بانوان عنوان «مدالم را مدیون مادرم هستم» را برجسته کرد.
«واکاوی علل اعتیاد به فضای مجازی»، «گشتی در بهشت خودروسازان»، «آقای نقاش پشت فرمان تاکسی»، «اخاذی اینستاگرامی از مردان هوسران» و «انتشار شاهنامه خوانی شهرام ناظری» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه جام جم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: