کد خبر: ۶۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
در پنجمین دوره جایزه جهانی Make؛
در اختتامیه پنجمین جایزه جهانی سازمان دانشی‌برتر در ایران، بانک‌پاسارگاد، به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی‌ها انتخاب شد.
در اختتامیه پنجمین جایزه جهانی سازمان دانشی‌برتر در ایران، بانک‌پاسارگاد، به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی‌ها انتخاب  شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این مراسم که در تاریخ 16 اسفند 1394، با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس انجمن مدیریت‌ دانش‌محور در اتریش، رییس شورای عالی راهبری جایزه جهانی (MAKE)  در ایران، جمعی از دانشگاهیان و صاحبان صنایع برتر کشور و در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک‌پاسارگاد موفق شد برای چهارمین بار به عنوان یکی از سه سازمان دانشی برتر ایران معرفی شود. همچنین این بانک توانست جایزه‌ی بیشترین رشد را در زمینه مدیریت دانش، از آن خود کند. بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد، به عنوان یکی از 3 نماینده ایران، جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی جایزه جهان Make اعزام خواهد شد.

در این مراسم دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه کشور ما در آستانه یک تحول بزرگ در عرصه‌ی کسب‌و‌کار بین‌المللی قرار دارد، گفت: با باز شدن درهای تبادل بین‌المللی پس از برجام برنامه‌ریزی نادرست بسیار خطرناک خواهد بود. بنابراین یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید مدنظر قرار گیرد این است که فاکتورهای سنتی تولید و ایجاد ارزش، تغییر یافته و جای خود را به دانش و نوآوری فکری بدهند. وی افزود: آنچه در حال حاضر شرکت‌های بزرگ را در کشور ترغیب می‌کند، توسعه دانش‌، نوآوری و سرمایه‌های انسانی آموزش‌دیده است و امروزه رویکردهای پیش‌سازمانی، تمرکز بر یک سازمان معتبر یا یک سازمان مشتری‌مدار دارند، از این‌رو مدیریت دانش‌محور، مهم‌ترین هدف این شرکت‌های بزرگ است.

گفتنی است جایزه جهانی MAKE، بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع ارزیابی و هدایت سازمان‌های دنیا در ارزش‌‌آفرینی دانش‌محور است. در این دوره نیز کلیه سازمان‌های شرکت‌کننده در این جایزه جهانی، براساس 150 شاخص جهانی در حوزه مدیریت دانش و نوآوری و سرمایه فکری، توسط داورانی از دانشگاه‌ها و صنایع مختلف ارزیابی شده‌اند و بر همین اساس شرکت‌های دانشی برتر معرفی شده‌اند. این جایزه در ایران از سوی دانشگاه صنعتی شریف و زیرنظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE اهداء می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: