کد خبر: ۶۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 05 March 2016
بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دوستاره» از پنجمین دوره «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA)» شد.
بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دوستاره» از پنجمین دوره «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA)» شد.

طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 09/12/1394 برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانک‌های حاضر در این دوره، به‌عنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه گردید. 

در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال 1392) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال 1393) شده بود.

شایان ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال 1390، بهصورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا می‌گردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: