کد خبر: ۶۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 04 March 2016
دبیر جشنواره رالی‌تور کیش گفت: بزرگترین تور گردشگری کشور در قالب رالی‌تور خانوادگی به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره رالی‌تور کیش گفت: بزرگترین تور گردشگری کشور در قالب رالی‌تور خانوادگی به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گزارش  ایسنا، محمد تاجیک افزود: دومین رالی‌تور نوروزی کیش از 20 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد و در روز پایانی تور، جایزه بزرگ که یک دستگاه خودروی لوکس خارجی است، به برنده نهایی اهدا می‌شود.

وی درباره میزان استقبال خانواده‌ها از این برنامه افزود: تاکنون 1200خانواده برای شرکت در این رالی‌تور نام‌نویسی کرده‌اند و نام‌نویسی همچنان ادامه دارد. در سال گذشته 3هزار و 870 خانواده در رالی‌تور شرکت کردند و از تسهیلات و تخفیف‌های اقامت در کیش نیز برخوردار شدند.

تاجیک درباره اهداف رالی‌تور اظهار کرد: این جشنواره به منظور ترویج گردشگری داخلی و تحقق سفر ایمن و با شعار "ایمن برانیم، سالم بمانیم" برگزار می‌شود و برندگان نهایی کسانی هستند که هیچ‌گونه تخلف رانندگی در مسیر عزیمت به کیش نداشته باشند.

دبیر جشنواره رالی‌تور کیش درباره جوایز این دوره رالی نوروزی عنوان کرد: جایزه بزرگ، یک دستگاه خودروی لوکس خارجی است که توسط جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در قرعه‌کشی بازار اهداء می‌شود و کارت‌های شرکت در قرعه‌کشی نیز به خانواده‌های رالی به صورت رایگان اهدا می‌شود. در هر روز نیز پنج میلیون تومان جایزه و لوازم خانوادگی نیز توسط این صنف به برندگان قرعه‌کشی اعطا می‌شود. همچنین شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در هر روز به دو خانواده که در مسابقات طراحی خودرو و مسابقاتی که در مجموعه پارس‌سافاری کیش برگزار می‌شود، دو دستگاه از محصولات خود را اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: پس از نام‌نویسی خانواده‌ها از طریق سایت، یک بسته حاوی برچسب خودرو، دفتر نقاشی کودکان، دفتر خاطرات، ترانه‌های جزیره، کلاه، بادکنک و... برای آنها ارسال می‌شود. همچنین کودکان به‌ عنوان همیار پلیس به سفری بدون تخلف کمک می‌کنند.

تاجیک به حامیان برگزاری رالی‌تور نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره با مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استانداری تهران، جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، شرکت لوازم خانگی پارس، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مجموعه پارس سافاری کیش برگزار می‌شود و کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی خدمات امدادخودروی رایگان بین‌جاده‌ای به مسافران ارائه می‌کند.

وی درباره انتخاب جزیره کیش به‌عنوان مقصد رالی‌تور بیان کرد: کیش یک برند گران در گردشگری است و ما می‌خواهیم افراد زیادی امکان سفر به این جزیره زیبا را داشته باشند. از این رو تسهیلات تخفیفی فراوانی در نظر گرفته‌ایم. اسکان در کانکس‌های مجهز، تخفیف 25 درصدی حمل‌ونقل خودرو و مسافران توسط کشتیرانی والفجر از بندر لنگه به جزیره کیش و بالعکس، تخفیف 30 تا 50 درصدی کلوپ‌های تفریحی که به سرگرمی‌های دریایی اختصاص دارد، تخفیف 30 تا 50درصدی 2 هتل گلدیس و ققنوس جزیره کیش، معافیت پرداخت عوارض منطقه آزاد برای رالی‌توری‌ها و هماهنگی سرو غذای گرم در محل اسکان شرکت‌کنندگان با نرخ کم و کیفیت خوب برخی از این تسهیلات هستند.

دبیر جشنواره رالی‌تور کیش درباره پاسخگویی و هماهنگی‌های این سفر افزود: علاقمندان پس از ثبت‌نام درسایت جشنواره در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام این جشنواره عضو می‌شوند و پرسش‌های خود را مطرح کرده و توسط همکاران دبیرخانه پاسخ می‌گیرند.

وی درباره نحوه ورود مسافران به جزیره کیش یادآور شد: شرکت کنندگان از بنادر لنگه، چارک و آفتاب به جزیره کیش می‌آیند و یک سفر دریایی را نیز تجربه می‌کنند. هدیه نوروزی مدیرعامل کیش به شرکت‌کنندگان جشنواره رالی معافیت از پرداخت عوارض ورود به منطقه است.

مسابقه‌های عکاسی، گزارشگری، شعر، خاطره و نقاشی نیز در طول این جشنواره بزرگ برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: