کد خبر: ۶۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - 03 March 2016
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام آمادگی این موسسه درحمایت از پروژه های دریایی، گفت:احيا سنت قرض الحسنه،اعطای تسھيلات بدون کارمزد و مشارکت در ساختن ایرانی آباد محورفعالیت موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی کشوراست.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام آمادگی این موسسه درحمایت از پروژه های دریایی، گفت:احيا سنت قرض الحسنه،اعطای تسھيلات بدون کارمزد و مشارکت در ساختن ایرانی آباد محورفعالیت موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی کشوراست.

عیسی رضایی درجمع خبرنگاران دربندرعباس افزود: این موسسه هم اکنون با 350شعبه و سه هزارنیروی انسانی متخصص و با تجربه وهمچنین برخورداری از دو میلیون و 500 هزار مشتری وفادار، رویکرد خود را با بهره گیری ازدانش روز بانکداری برمحورقانون استوار  کرده است و همواره خود را ملزم به اجرای ابلاغیه های بانک مرکزی به ویژه میزان کاهش نرخ سود می داند.

وی تصریح کرد: موسسه اعتباری کوثرا ز ابتدای تاسیس همواره  بدون اینکه کمترین انحرافی درمسیر قانون و سیاست های بانک مرکزی داشته باشد ،با حرکت دربستر قانون به جایگاه شایسته خود رسیده است.

به گفته مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر؛ کسب رتبه نخست درهمایش ملی سلامت مالی و اداری گواه روشنی براین مدعاست.

رضایی تاکید کرد: در بحث کاهش نرخ سود نیزموسسه اعتباری کوثر از نظر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تبعیت می کند و حتی یک مورد تخلف نیزنداشته است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر همچنین از ثبت افزایش سرمایه موسسه از سه هزار میلیارد ریال به شش هزارمیلیارد ریال دربهمن ماه امسال خبرداد و گفت:حمایت و سرمایه گذاری  در افتتاح اولین قطار پنج ستاره فدک و سایر طرح های عمرانی و همچنین ثبت نماد"وکوثر "در بازارفرابورس از جمله اقدامات این موسسه است.

وی بیان کرد: انعقاد قرارداد با مجموعه حامیان تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از دیگراقدامات این موسسه است که ضمن حمایت این موسسه به عنوان اسپانسر ، دارندگان کارت هواداری ازپنج درصد تخفیف فروشگاه های زنجیره ای نیزبرخوردارمی شوند.

وی  گفت: این موسسه در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با انتخاب هیئت داوران پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی عنوان مدیرپژوهشی منتخب نظام بانکی را کسب کرد.

به گفته رضایی:موسسه اعتباری کوثربراساس رسالت ، اهداف و برنامه های تنظیمی به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع مخاطبان خود از هر قشر و با هرنوع درآمدی و همچنین حمایت از بخش های مختلف اقتصادی کشوراین امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانند با شیوه آسان و  در زمانی کوتاه با رعایت جوانب شرعی تسهیلات و وام مورد نیاز خود را در قالب عقود متناسب از موسسه دریافت کنند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: تسهیلات جهت رفع نیازهای مصرفی جامعه هدف شامل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون نیاز به سپرده گذاری جهت خرید لوازم منزل، پرداخت تسهیلات در قالب فروش اقساطی بدون سپرده گذاری جهت خرید اتومبیل طبق ضوابط بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی ، پرداخت تسهیلات متنوع و گوناگون جهت رفع نیازهای متنوع مشتریان گرامی و در قالب عقود مختلف اسلامی از قبیل جعاله تعمیرات ازجمله خدمات این موسسه است .

وی ادامه داد:علاوه بر این به منظور رفع نیازهای توسعه کسب و کار، ایجاد و راه اندازی، افزایش توان اقتصادی و... تسهیلات متنوعی در قالب عقود تسهیلات فروش اقساطی ، تسهیلات مضاربه ، تسهیلات مشارکت مدنی  به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

رضایی  در پایان گفت:حمایت از طرحهای دانش بنیان و پروژهای دفاعی کشور،ارائه خدمات به فعالین توسعه اقتصاد بومی و مقاومتی وارائه خدمات حمایتی به کارکنان وزارت دفاع و بازنشستگان نیروهای مسلح ازدیگر تعهدات این موسسه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: