به همت مدیریت شعب بانک در چهارمحال و بختیاری مدل پیشرفته مدیریت مشارکتی کارت های امتیازی متوازن (BSC) با موفقیت در تمامی شعب این استان طراحی و پیاده سازی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک در چهارمحال و بختیاری ، مهدی حق پرست مدیر شعب بانک در استان با اعلام این خبر گفت: همسو با طرح های اداره مرکزی و در راستای دست یابی به بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان و بهره مندی حداکثری از قابلیت های کارکنان ، این مدیریت اقدام به پیاده سازی مدل مدیریت مشارکتی کارت های امتیازی متوازن (Balanced Score Card) جهت بررسی عملکرد کارکنان در تمامی شعب به صورت نرم افزاری و علمی کرد .
وی تصریح کرد: با اجرای این مدل در شعب ، روزانه عملکرد تمامی شعب وکارکنان از طریق نرم افزار طراحی شده ثبت ، نگهداری ، پایش و تحلیل می شود و در پایان هر روز کاری پس از بررسی امتیازات شعب ، رتبه هریک از شعب وکارکنان بر اساس مدل بر روی سیستم های همکاران ارائه می شود.
حق پرست با اشاره به امکانات متنوع این نرم افزار بومی که با تکیه بر دانش نیروهای متخصص و جوان بانک قوامین طراحی شده ، خاطر نشان کرد: امکان دریافت گزارش های متنوع مدیریتی از امتیازات خاص این نرم افزار است و به منظور ترغیب و تشویق کارکنان در پایان هر ماه از کارکنان برتر شعب قدردانی می گردد .