کد خبر: ۶۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 01 March 2016
پرداخت مستقیم مبلغ دیه به بازماندگان متوفی در حوادث رانندگی، یکی از عملکردهای متمایز بیمه ملت در مشتری‌مداری است.
پرداخت مستقیم مبلغ دیه به بازماندگان متوفی در حوادث رانندگی، یکی از عملکردهای متمایز بیمه ملت در مشتری‌مداری است.

احمد سازگار مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ملت، در این خصوص گفت، بیمه ملت از اواخر سال 1389 به منظور رعایت اصل مشتری‌مداری و تسریع در روند پرداخت خسارت‌های جانی، مقرر کرد مبلغ دیه را مستقیما به حساب مشتریان یا وراث حادثه واریز کند.

وی افزود: بیمه ملت پس از بررسی‌های فنی پرونده‌های جانی و مشخص شدن مبلغ دیه، مبلغ خسارت را به جای واریز به حساب دادگستری، مستقیما به حساب زیان‌دیدگان یا ورثه متوفی پرداخت می‌کند تا روند پرداخت خسارت‌های جانی و بدنی با سرعت بیشتری انجام شده و زیاندیدگان یا خانواده متوفی متحمل زحمت‌های بیشتر نشوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هرچند با این شیوه پرداخت، کار برای کارکنان شرکت بسیار مشکل می‌شود، اما به دلیل ماهیت خسارت‌های جانی و رعایت حقوق انسانی، بیمه ملت این اقدام را برای رفاه حال بیمه‌گذاران با سرعت و دقت بالایی انجام می‌دهد تا زیان‌دیدگان در کمترین زمان به وجه نقد خود دست یابند و بیشتر از این متحمل زحمت و دردسر نشوند.

سازگار افزود: بعضا شرکت‌های دیگر نیز ممکن است چنین اقدامی را انجام دهند، اما این کار را به‌صورت ارایه چک انجام می‌دهند و نیز در سه ماه پایانی سال که حجم کار در حوزه بیمه‌های اتومبیل به شدت افزایش می‌یابد، واریز مستقیم به حساب زیان‌دیدگان و اگر وراث ندارند، مبلغ دیه را مستقیما به حساب دادگستری پرداخت می‌کنند. اما بیمه ملت در ماه‌های پایانی سال هم واریزهای خود را مستقیما به حساب زیان‌دیدگان یا ورثه انجام می‌دهد و این مهم‌ترین وجه تمایز بیمه ملت با سایر شرکت‌ها است که برای ایجاد رضایت مشتریان و اقدامات انسان‌دوستانه انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: