کد خبر: ۶۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 29 February 2016
با بررسی گرایش های این نمایندگان مجلس دهم مشخص شد که تا این لحظه 55 درصد اصولگرا، 28.5 درصد اصلاح طلب و 17 درصد اعتدالگرا - مستقل هستند.
روزنامه جوان : تاکنون وضعیت 206 حوزه انتخابیه مجلس دهم در سراسر کشور مشخص شده است که تاکنون اصولگرایان با 96 نامزد نسبت به اصلاح طلبان با 58 نامزد پیشتاز ورود به بهارستان بوده اند. با بررسی گرایش های این نمایندگان مجلس دهم مشخص شد که تا این لحظه 55 درصد اصولگرا، 28.5 درصد اصلاح طلب و 17 درصد اعتدالگرا - مستقل هستند.

 اصولگرایان رای مردم را به خوب و بد تقسیم نمی کنند،علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما رأی مردم را به خوب و بد تقسیم نمی کنیم و قانون را نیز به نفع خود تفسیر نمی کنیم و معتقدیم آنچه مهم است، حرکت جامعه به سمت خیر و صلاح، آبادی معنوی و مادی و همچنین رفع موانع رشد و پیشرفت آن است، لذا امیدواریم مجلس دهم رسالت خود را در گره گشایی از زندگی مردم و تسریع در ساخت ایران اسلامی و اهداف انقلاب کند و رسالت خود را انجام دهد.

روزنامه جوان با درج عنوان فرج الله میهمان شهدای گمنام سلحشور، نوشت: نهم اسفند ماه روز وداع جامعه هنری و دوستداران هنر متعهد با هنرمندی بود که عمر خود را وقف خدمت به هنر برخاسته از قصص قرآن کرد. فرج الله سلحشور، کارگردان صاحب سبک و نامدار که مجموعه های ماندگار «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر» را تولید کرده بود، هشتم اسفند ماه دار فانی را وداع گفت و صبح دیروز در تهران تشییع شد. مراسم تشییع و به خاکسپاری این هنرمند فقید با حضور جمعیت انبوهی از اقشار مختلف، مدیران و چهره های سیاسی، فرهنگی و هنری و هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار شد و پیش از خاکسپاری سلحشور پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت این هنرمند انقلابی قرائت شد و با حضور مداحان اهل بیت حضار به عزاداری اهل بیت (ع) پرداختند. 

این روزنامه با انتخاب عنوان اقتصاد کشور با برجام رشد نمی کند، می نویسد: دکتر مسعود درخشان استاد برجسته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اشتباهات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: تزریق دلارهای نفتی سیاست های غلطی است که دولت ها به آن روی می آورند. این سیاست بحران ها را تشدید می کند. اگر به صورت ساختاری و بنیادی مشکلات را حل نکنیم باز هم باید به دنبال مسکن برای اقتصاد باشیم و فروش نفت را بالا ببریم و این می شود اقتصاد تسکینی. بدون فرهنگ و سیاست مقاومتی تحقق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست.

روزنامه جوان با درج عنوان بودجه طرح سلامت، صرف خرید خودروی سواری و پرداخت هدایا شد، آورد: دیوان محاسبات اعلام کرد؛ وزارت بهداشت در سال 1393 بخشی از بودجه طرح تحول سلامت را صرف هزینه هایی همچون خرید خودروی سواری، اعطای انواع هدایا و مأموریت های خارجی کرده است. به گزارش مشرق، خرید خودروی سواری و پرداخت هدایا از بودجه طرح سلامت گروه اقتصادی مشرق- در قانون بودجه سال گذشته مبلغ 4 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بند «ب» ماده 34 قانون برنامه پنجم (بخش سلامت) اختصاص داده شد. 

«ترجمه ایرانی- روسی برای آتش بس در سوریه» و «ماجراجویی سعوی در سوریه را روس ها در یمن پاسخ می دهند» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه جوان در ستون یادداشت های امروز عنوان های «نگاهی متفاوت به انتخابات هفتم اسفند» به قلم عباس حاجی نجاری، «نتایج ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا» نوشته سیدنعمت الله عبدالرحیم زاده، «فقر برنامه ریزی برای ریشه کنی فقر» به قلم محمد رضا هادیلو و «وزارت بهره برداری از ورزش!» نوشته فریدون حسن را انتشار داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: