کد خبر: ۶۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 22 February 2016
بیمه معلم در ۳ سال گذشته رشد خوبی داشته و از رتبه ۱۲ به رتبه ۶ در میان شرکتهای بیمه ارتقا یافته است.
شرکت بیمه معلم روز ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ میزبان چند مدیر شرکت های معتبر اروپایی بود.

 مهمانان حاضر در جلسه عبارت بودند از:

۱- Dr. Igor Yakimovic قائم مقام شرکت Siemens
۲- Lars Rottweiler مدیرعامل Deutsche Bank به مدت دو سال
۳- Dr. Rory Simpson مدیرکل آموزش و توسعه منابع انسانی در کمپانی مخابراتی Telefonica
۴- Dil Sidhu دیل سیدهو مدیرکل برنامه های آموزشی شرکتی در دانشگاه London Business School
۵- Keith Evans مدیرعامل و عضو هیات مدیره کمپانی پاناسونیک

۶- مدیر عامل و مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان
۷- مدیر عامل، اعضای هیات عامل ، معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم
۸- خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی

اعلام آمادگی برای همکاری با شرکتهای بیمه خارجی

در این جلسه ابتدا دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه، نایب رئیس محترم هیات مدیره بیمه معلم با اشاره به این که صندوق ذخیره فرهنگیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دو سهامدار عمده بیمه معلم هستند، گفت: بیمه معلم در ۳ سال گذشته رشد خوبی داشته و از رتبه ۱۲ به رتبه ۶ در میان شرکتهای بیمه ارتقا یافته است.

همچنین ایشان برای همکاری با شرکتهای بیمه خارجی اعلام آمادگی کرد.

دکتر کردزنگنه با بیان این که بیمه معلم با نقش آفرینی موثر در اقتصاد کشور با جامعه بزرگی مانند فرهنگیان مستقیما در تعامل است، اظهار کرد: این شرکت تلاش دارد سهم خود را از بازار بیمه کشور بیش از پیش گسترش دهد.

طراحی بیمه نامه های جدید در ایران و اروپا

در ادامه این نشست، محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل محترم شرکت بیمه معلم گفت: با هماهنگی بیمه مرکزی ایران و در تعامل مناسب با اروپا قصد داریم بیمهنامه‏هایی را در ایران و اروپا طراحی و ارائه کنیم.

ایشان تاکید کرد: با توجه به ضریب نفوذ بیمه در ایران، ارتباط با اروپا کلید خورده است و قطعا متناسب با قوانین و نیاز آنها بیمه نامه هایی تدوین و عرضه میشود.

مدیر عامل محترم بیمه معلم ضمن معرفی بیمه معلم، توانمندی این شرکت را در وجود سهامداران توانمند و هیات مدیره مطلع دانست و اظهار کرد: بیمه معلم سهم خود را در بازار بیمه کشور بهبود خواهد بخشید.

اهدای بیمه نامه حوادث به اروپایی ها

شرکت بیمه معلم در این مراسم به اروپاییان حاضر در جلسه بیمه نامه حوادث انفرادی اهدا کرد.

مدیرعامل بیمه معلم درباره این بیمه نامه ها گفت: طبق مقررات بیمه مرکزی ایران، بیمه نامه حوادث انفرادی خدمتی است که می توانیم به اتباع خارجی عرضه کنیم.

ایشان با اشاره به این که این بیمه نامه برای یک سال صادر می شود، گفت: بر اساس آن مهمانان خارجی این مراسم تا سقف ۱۰۰هزاردلار بیمه شدند.
امیدواری به حضور فعال بیمه معلم در خارج از کشور

همچنین مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بهعنوان یکی از سهامداران عمده بیمه معلم نیز در این مراسم گفت: ما پذیرای سرمایه‏گذاری خارجی هستیم و آمادگی آن را داریم که به عنوان سرمایهگذار در کشورهای دیگر حضور داشته باشیم.

دکتر شهاب الدین غندالی با اشاره به اینکه ۹۰۰ هزار معلم در صندوق ذخیره فرهنگیان عضو هستند، تصریح کرد: ما در زمینه‏هایی چون بازار سرمایه، انرژی، ساختمان و هلدینگ فعال هستیم و بیمه معلم یکی از شرکتهای بزرگ ما است که امیدوارم در خارج از کشور هم حضور فعالی داشته باشد.

ایشان با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از یک میلیون معلم شاغل، ۸۰۰ هزار نفر معلم بازنشسته، ۱۲ میلیون دانش آموز و خانواده های ایشان و ۱۲۰ هزار مدرسه مرتبط است، اعلام کرد که فرصت ارتباط با شرکت های بزرگ پس از تحریم ها فراهم شده است اظهار امیدواری کرد که این تعاملات منتج به نتایج بزرگ شود.

مهمانان خارجی در پاسخ به خبرنگاران داخلی و خارجی چه گفتند؟

در ادامه این نشست، خبرنگاران داخلی و خارجی به طرح سوالاتی درباره نحوه همکاری شرکت های اروپایی با ایران در دوره پس از تحریم، زمینه ها همکاری و نیز نحوه سرمایه گذاری در ایران پرداختند.

Lars Rottweiler مدیرعامل دویچه بانک عنوان کرد که فرصت های سرمایه گذاری در ایران مهیا است و به نسبت اروپا که دارای قوانین پیچیده ای دارد، ایران کشوری مهیای سرمایه گذاری بدون قوانین پیچیده است.

به گفته وی مسلما شرکت های مایل به سرمایه گذاری در ایران از نیروی انسانی در این کشور استفاده خواهند کرد که این فرصتی مناسبی را برای هر دو طرف فراهم می آورد.

Dr. Rory Simpson مدیر کل آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت تلفنیکا با اشاره به اینکه تعداد محدودی اپراتور مخابراتی در ایران وجود دارد، اذعان کرد که این فرصت بسیار مغتنمی برای حضور شرکت های خارجی در این بازار است .

وی افزود: در اروپا چندین هزار اپراتور مخابراتی وجود دارد و ایران بازار بکری از این نظر دارد.

Dr. Igor Yakimovic قائم مقام شرکت زیمنس با ابراز خرسندی از سفرش به ایران، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با توجه به شرایطی که ایران دارد، همکاریهای اقتصادی خوبی با این کشور داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری در حوزه بیمه عمر بسیار مطلوب است، گفت: می توان از فضای جدید ایجاد شده در کشور برای سرمایه گذاری در حوزه بیمه به خوبی استفاده کرد.
Dil Sidhu مدیرکل برنامه های آموزشی شرکتی در دانشگاه London Business School با اظهار خشنودی از این که شرکتهای بیمه در ایران تلاش میکنند به استانداردهای اروپایی نزدیک شوند، گفت: تلاش میکنیم با دانشگاهها و شرکت های ایران مراوداتی آغاز کنیم و به آن ها مشاوره بدهیم.

Keith Evans مدیرعامل و عضو هیات مدیره کمپانی پاناسونیک در پاسخ به اخبارپول اظهارداشت: کمپانی‌های خارجی علاقمندند در ایران سرمایه گذاری و از نیروی کار ایرانی در این امر استفاده کنند.

حضور در هشتمین مجمع جهانی مدیریت

همچنین شرکت بیمه معلم در هشتمین مجمع جهانی مدیریت که ۲۹ و ۳۰ بهمن در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، حضوری فعال داشت.
این مجمع که با حمایت مالی شرکت بیمه معلم برگزار شد، سخنرانی مدیران اروپایی حاضر در جلسه را نیز به همراه داشت.

در این مجمع دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم طی سخنرانی ضمن معرفی شرکت، به ارائه روش ها و راهکارهای نوین بازاریابی و مشتری مداری پرداخت.

حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مشاور ارشد مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران ارشد، مدیران، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه معلم در این مجمع بسیار قابل توجه بود.

شرکت بیمه معلم در این همایش غرفه ای برپا کرده بود که در آن ضمن ارائه خدمات بیمه ای جدید مانند فروش بیمه نامه تبلت و گوشی موبایل، به شرکت کنندگان در همایش درباره انواع خدمات ، مشاوره کارشناسی ارائه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: