کد خبر: ۶۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 22 February 2016
بیمه دانا در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در محور "پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی" برتر شناخته شد.
بیمه دانا در ششمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی در محور "پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی" برتر شناخته شد.

این جشنواره از سال 83 هر 2 سال یک بار برگزار می شود. موضوعیت برگزاری جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی برگرفته از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال 83 است که این سال را سال پاسخگویی سه قوه به ملت ایران نامیدند. بر این اساس دستگاه های برتر از سه محور متفاوت، با داوری هیات علمی 24 نفره از اساتید برجسته دانشگاه های کشور به جامعه معرفی شدند.

در پایان ششمین جشنواره، بیمه دانا، سازمان تامین اجتماعی، وزارت علوم و بانک کشاورزی به ترتیب حائز رتبه های برتر در محور پاسخگویی به رسانه ها، اصلاح الگوی خدمت و پاسخگویی به مراجعین اداری شدند. 

در لوح سپاس جشنواره چنین آمده است:

جناب آقای دکتر بیژن صادق
مدیرعامل محترم و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دانا 

حضور در رقابت خدمت رسانی حاکی از عملکرد شایسته و دستاوردهای ارزشمند شرکت کنندگان آن است، بدینوسیله کسب رتبه برتر در حوزه "اصلاح الگوی خدمت" در این جشنواره را حضورتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت و سربلندی را برای مسئولین گرانقدر آن شرکت مسألت دارم.. 

محسن اسکندری
دبیر جشنواره

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: