
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
منصور شیخالاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در این مراسم با تبیین جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید بانک، گفت: تغییرات جدیدی که بهواسطه الزامات قانونی و تطبیق ساختار بانک با شبکه بانکی کشور انجام شد، نشان از پختگی و بلوغ سازمانی دارد که خوشبختانه در این تغییر و تحولات نگاه ویژهای به جایگاه روابط عمومی صورت گرفت. بهطوری که وظایف و ماموریتهای مهم و کلیدی برای این واحد سازمانی در نظر گرفته شد و جایگاه و اختیارات آن بسط و گسترش یافت.
شیخالاسلامی از سخنان خود به اهمیت جایگاه همیاران روابط عمومی اشاره کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارها به دنبال اثرگذاری و افزایش رضایتمندی آنها باشند و ارزشهای بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاعرسانی کنند.
وی مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک دانست و گفت: یکی از مهمترین برنامههای روابط عمومی یکسانسازی گفتمان روابط عمومی از حوزه مرکزی تا همیاران شعب است به صورتی که ضمن پیشبرد کمپین اطلاعرسانی کشوری، با توجه به شرایط بومی هر استان تصمیمگیری مناسبی صورت گیرد، از این رو برای سال آتی برنامههای مفصل و جامعی برای همیاران روابط عمومی در نظر گرفتهایم.
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت با تاکید بر نقش روابط عمومی در رشد و ارتقاء بانک، برنامههای این اداره کل را در حوزههای باشگاه مشتریان، ارتباطات و اطلاعرسانی، روابط عمومی الکترونیک، پژوهش و افکارسنجی، ارتباط با رسانهها، تبلیغات و انتشارات تشریح کرد.