کد خبر: ۶۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 18 February 2016
مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه نوین برای افزایش سرمایه از 800 به یک‌هزار و 500 میلیارد ریال قبل از پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.
مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه نوین برای افزایش سرمایه از 800 به یک‌هزار و 500 میلیارد ریال قبل از پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.

 حسین کریم‌خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین در بازدید از شعبه مشهد و طی جلسه حضوری با نمایندگان استان ضمن اعلام خبر فوق افزود: برنامه شرکت برای سال آینده افزایش سرمایه تا سقف 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.

در این نشست که با حضور نمایندگان تحت سرپرستی شعبه مشهد برگزار شد، کریم خان زند تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات ارایه‌شده به مشتری به جای رقابت غیرفنی در نرخ، تقویت شبکه فروش از طریق آموزش‌های مستمر و برنامه‌ریزی برای معرفی بازارهای جدید به شبکه فروش را از برنامه‌های شرکت برای سال آتی اعلام کرد.

مدیرعامل بیمه نوین ضمن تأکید بر لزوم همفکری و همکاری نمایندگان با همکاران شعب و ستاد، توسعه نظام پیشنهادات جهت بهره‌مندی از نظرات شبکه فروش را از دیگر برنامه‌های شرکت برشمرد و گفت: به لحاظ اینکه نمایندگان به عنوان بدنه شرکت قاعدتاً تعلق خاطر بسیاری به سازمان خود دارند، لذا نگاه بلندمدت جهت وفادارسازی مشتریان در عمل می‌بایست سرلوحه کار نمایندگان قرار گیرد.

کریم‌خان زند با تأکید بر پتانسیل‌های شرکت از جمله سهامدار بودن دو بانک اقتصاد نوین به صورت مستقیم و بانک ملی به صورت غیرمستقم، حمایت دو بانک از یک شرکت بیمه‌ای را در صنعت بیمه کشور منحصر به فرد دانست.

از دیگر برنامه‌های مورد تأکید مدیرعامل شرکت بیمه نوین، برنامه‌ریزی جهت تقویت محصول عمر انفرادی، تمرکز بر آموزش‌های خرده‌فروشی بیمه و فعال‌تر شدن برای شرکت در مناقصات بیمه‌ای بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: